luni, 17 septembrie 2012

some kind of 3

Da, am fost la Plai. Locul unde am văzut "frumos". Ce-i Plai? Plai este un festival suuuuper ce se ţine la Muzeul satului bănăţean din Timişoara. Realizat în întregime din voluntari. Voiam eu să fiu voluntar acolo, că deh, venea Patrice. Şi pentru că în luna mai am descoperit că-mi place să fiu voluntar la festivaluri din astea faine. La anu' mă bag, pe bune. Mi-a plăcut mult şi vreau să fac parte din asta. Mă mir că am şi ajuns acolo. Nu eram sigură că merg până când, într-o noapte, marţia parcă, unul din cei trei coordonatori ai mei de la timishort, m-a întrebat pe facebook dacă mă duc. El zicea că vine. Şi e din Bucureşti. Atunci am decis că merg şi eu. Plus că voiam din tot sufletu' să-mi văd crushu', care era în timi. Am văzut frumos. Cu bossu' şi oamenii faini cu care am mers. Am auzit Subcarpaţi, O'Questrada, cred că am auzit Blue Nipple Boy şi, finally, Patriiiiice! Mda, a fost super, iar after-party-ul a fost asiurat de DJ Kuky. Contrar numelui său dubios, Kuky chiar pune muzică faină.
Deci, joi am hotărât că voi pleca în următoarea dimineaţă spre Timişoara. Mi-a fost greu, ţinând cot de faptul că nu mă pot trezi mai devreme de ora 12 (douăsprezece), iar ca să ajung devreme în timi, cam pe când ar fi fost dimineaţă la mine, în mod normal, trebuia să mă trezesc la 6 şi un pic, să iau din cinciş un microbuz spre hd, din hd altu' spre deva, iar din deva bilet pentru trenu' de 8:58. Mi-a ieşit schema. am ajuns chiar devreme în deva, undeeee am cunoscut o duamnă aflată la frumoasa vârsta (duamne, cât urăsc sintagma asta) de  82 de ani. Mi-a spus o grămadă de lucruri. A, am şi împărţit un compartiment. Şi ea tot spre tm mergea. Dar nu la Plai. Daaaa, a fost frumos. Mai ales pentru că am găsit pe cineva super-duper (le nene, aka craşu') în timi. Şi totul a fost super la Plai, dar şi înainte şi după prima seară de festival. Mi-am dat seama că-mi place tare mult cum sună Subcarpaţi. Îmi plăceau oamenii ăştia şi înainte de Plai, dar nu aşa mult ca acum.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu