duminică, 2 septembrie 2012

cumpăr mereu cărţi pe care nu le citesc, mi-e şi lene să mai citesc ceva cap-coadă. ultima carte pe care am citit-o pe nerăsuflate a fost Don Quijote de la Mancha. de Cervantes. nuuu, ma înşel. ultima cred că a fost Playlist a lui Mihnea Blidariu sau Raftul cu ultimele suflări, de Aglaja Veteranyi. Era o vreme când mă fascina partea asta cu cititul. acum îmi cumpăr cărţi în speranţa că poate le voi citi odată. la fel şi cu muzica. rar se întâmplă să cumpăr câte un album. şi când fac asta ascult piesele de maxim două ori. nu mă mai prea interesează cărţile, muzica. alte pasiuni care s-au dus. nu ştiu ce se întâmpla cu mine. parcă nici la capitolul filme nu stau prea bine. da' la seriale, arrr. de fapt, nu. în prezent urmăresc Wilfred şi The Middle. chiar şi The Pick Up Artist. ah, am mai citit o carte în întregime, curând. o carte primită de la o rockeriţă loca. da, de la Deea. şi cartea se numeşte Seriously... I'm kidding. foarte faină. mi-a redat zâmbetul, cumva. dar acum? acum ce fac? am cumpărat din greşeală nişte cărţi. de ce zic "din greşeală"? păi, pentru că am crezut că sunt interesante, dar nu sunt. fapt penru care nici nu am început vreuna.
mai e o lună de vacanţă. nu vreau să o umplu cu nimic. vreau să treacă timpul şi gata. săă mă întorc în timi şi să enjoy my last year there. ca studentă. sper să mai fie ceva acolo de făcut. nu mai vreau să fac nimic luna asta, septembrie. sunt o laşă. mă împiedic. frica mă împiedică. şi sper să nu pierd nimic.

Un comentariu: