luni, 17 septembrie 2012

i will love you till the end of time... i would wait a million years... negru, verde, verdegalbendeschis, alb şi o biluţă ce pare un ochi care te hipnotizează. şi alte culori, calde şi reci, deopotrivă. rătăcesc într-o punguţă. şi ele sunt nou-născute. era să fac una din multele greşeli şi să scriu "noi-născute". noroc că sunt destul de acidă în situaţii de astea. situaţii gramaticale. o grămadă de culori înnodate stau acolo, în punguliţă. vreau să fac toate culorile să se unească. acum, înainte de a mă întoarce în timi. le special loc. nicio imortalizare a toamnei, anu' ăsta. nu mai am chef să apăs butonul ăla... o plimbare luuuuungă, la apus de soare. asta-mi surâde. pe un câmp. sau nu. oricum, natură. li tot portocaliul să cadă din copaci în sloumouşăn. şi aer de toamnă să se vânture peste tot. mirosul ăla specific. a nuci şi struguri. ş-un răsărit mi-ar plăcea să prind. să miros frigul ăla fain de toamnă şi să-mi doresc să să mă învelesc în şosete din pluş, un hanorac gros şi pantaloni pufoşi. ăsta ar fi confort. să dorm puţin şi după ce revin să mă joc iar cu culorile. gudbai mai diăr verrrde.
there's a natural mystic blowing through the air...

Un comentariu:

  1. ce fain că l-ai ascultat pe soulstormer. :)

    ps: ora doi/doișpe și pace pe pământ.

    RăspundețiȘtergere