miercuri, 20 februarie 2013

3!!! în blogu' meu...

Iuhuuuuuuhuuuuu!!!
Ăsta da început de articol. Mbine, să vedem despre ce voiam să vorbesc. A, da. Muzică. Nu ştiu de ce dar am în cap o melodie şi tot îmi cântă... întruna. Nu vrea să se oprească. Dar e ok, nu e decât Lenny Kravitz. Ciudat e că în acelaşi timp mă mai gândesc la încă una. Mă gândesc la următoarele melodii: American Woman şi Primăvară. Cea de-a doua e a unei adunături underground de la noi, şi anume: Haarp Cord. Plus Chimie. Că tot veni vorba de Chimie, cum e chestia asta: el să colaboreze cu mari nume, mainstream, gen Loredana (daaa, chiar ea, adică sorcova de la Vocea României) şi, mai nou, Chimie va face o piesă cu, staţi aşa, pregătiţi-vă, nu v-aţi fi aşteptat vreodată la numele ăsta. Mi-e greu să-l divulg. Dar el a mărturisit, numele ăsta de care tot spun eu. Pfoai, Chimie va colabora cu minunatul, mirificul, mirobolantul Radu Mazăre!!! Cum aşa ceva? Nu ştiu ce droguri mai bagă Chimie, daaar, e de rău. Săracu' de el. Bun, dar nu ştiu ce altă melodie să mai pun aici, pentru că se numeşte 3, în blogul meu, şi nu 2, în blogul meu. Mă voi gândi la ceva... dar, piesa asta, Primăvară, sună aşa de frumos, relaxant. Mai ales la partea lui Cimie. Are o voce aşa de calmă omu' ăsta. Şi reuşeşte să-mi transmită relaxarea aia. anyway:

1. Lenny :D



2. Haarp Cord şi Chimie



3. The Lumineers - ho hey

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu