miercuri, 5 septembrie 2012

oficial sunt la zi cu toate serialele pe care le urmăresc. prin urmare, nu mai am ce viziona o perioadă.
deci, vara nu dorm a trecut şi mi-a luat toate chestiile ce-mi distrag atenţia de la multele lucruri ce mă îngrijorează. inclusiv sănătatea fizică. cea psihică e distrusă, oricum. mă mai interesează un singur lucru. acela de a mă face înţeleasă pentru o persoană anume. dar bănuiesc că totul va trebui să fie într-un stand-by până în octombrie.
apropo de vara nu dorm, nenea conectăr a venit cu ritmul ăsta, deloc deranjant pentru mine, pentru că e preluat din muzica lui bobiţă mărlişor. culoarea îl ajută puţin pe conectăr să treacă pe reggae. dar, ar fi o blasfemie. acum, toată lumea din lumea muzicală a văzut că merge treaba, că prinde. şi, iată, draga delia - de ceva vreme oricum e cunoscută drept colega blondă a lui Cheloo - scoate şi ea o piesă faină pe aceleaşi ritmuri. eniuei, io nu mai ştiu ce să zic. noroc că şi mă-sa are cratimă. dacă ăştia ce cântă în ţara noastră vor încerca să fie şi ei super şi să intre pe scenă, urlând: bine v-am găăsiiiit! hei, Cuca-Măcăii, eşti pregătită pentru distracţieeee??? hai, mânuţele sus! să aud cum ţipă partea stâââângăăăăă! iar acum cea dreaptăăăăă!!! e foarte frumos la voi, la Cuca-Măcăii, îi suntem recunoscători domnului primar pentru invitaţia la acest minunat festival. şi, copii, nu uitaţi, Jah Rastafari!!! desigur, mi-l imaginez pe velea făcând asta. sau conectăr.  hiiii, sau tipu' ăla blond cu mamasita ce face favoruri tuturor. nu ştiu cum îl cheamă, într-un timp era într-o trupă obscură, numită reflex.
da, oamenii de acolo ar fi fost fericiţi... mă întreb dacă delia ştie ce e Jah-Jah bless. că o spune în piesă. probabil că ştie, nu?

Un comentariu:

  1. sau probabil nu stie. Sti cum se zice: se mai intampla, asa a fost sa fie.
    Bay nu te mai stresa cu piata muzicala din ziua de azi, pana la urma cu totii ajungel la acelasi rezultat in secolul asta: NIMIC!(si cand am zis "cu totii" m-am referit la oamenii mai destupati,nu la toti totii aia :D)

    RăspundețiȘtergere