joi, 5 aprilie 2012

poker face


Cum e să dispară brusc o persoană dintr-un mediu cunoscut ţie? Şi persoana cea mai importantă. Simt că e un vis - urât, ce-i drept - nu mai contează nimic din ce se întâmplă în toate sferele, cel puţin pentru mine. 
Ca de obicei, când ajung în faţa laptopului, verific contul de facebook. Astăzi am avut cea mai mare şi urâtă surpriză. Accesez, deci, facebook-ul şi mă uit să văd ce se mai întâmplă. După două minute mă ridic, plec până pe balcon, iar când mă întorc rămân fără glas, văzând o anumită postare. Eu, de obicei, nu ştiu în ce dată suntem, îs tare pierdută. Citesc şi nu-mi vine a crede: Incepand de sambata, 7 aprilie, toate legaturile dintre mine si grupul Vita de Vie vor inceta. Va multumesc si va rog sa sustineti Vita de Vie in continuare, asa cum ati facut-o si pana acum. Asta spunea Sorin Dănescu, unul din oamenii ce au inventat VDV. Am verificat pe telefon, nu era 1 aprilie. Credeam că eu nu ştiam în ce zi a anului suntem, cum de obicei mi se întâmplă. Cum să-mi mai revin după citirea acestei declaraţii? Primul lucru pe care-l fac e să trimit un mesaj, cerând o explicaţie. Una care a venit în felul următor: e prea complicat totul acum şi oricum discuţiile rămân în interiorul grupului. 
Nu cred că VdV rămâne VdV după treaba asta. Mbine, acum multă lume îşi spune, da' stai, bă, la Viţa de Vie nu era Despot? Cine-i Dănescu? Desigur, dacă părăsea el trupa, şocul era mai profund. Da' e vorba de omul fără de care trupa nu exista. Habar nu am ce s-ar fi putut întâmpla, de ce? Sper să apară o declaraţie în presă, să vină cineva s-o lămurească. Nu cred că e vorba strict de bani, că deh, în 15 ani, bănuiesc că s-au mai confruntat cu problema asta. Fac lucruri minunate, din punct de vedere muzical, artistic. Dacă era să-mi imaginez pe cineva părăsind trupa, cu siguranţă nu era unul din Sorini. Trist. Pur şi simplu, Viţa de Vie nu va mai fi la fel, cel puţin pentru mine... 

3 comentarii:

  1. Multumesc, Bobo, pt tot. Mica precizare : EU am inventat VdV. Pe ceilalti i-am trecut fondatori din prietenie. Tot eu i-am crescut si ajutat pe toti, acum, cand am plecat, le-am lasat TOATE piesele mele, iar ei sterg mesaje de pe facebook. Asa cum era al tau mai erau 100. Asta e. Am ajuns pe pag ta cautand mesajul sters, e draguta, felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. in viata pierzi si castigi, si in urma unei pierderi mari vine un castig care inlocuieste cu mult pierdea...

    RăspundețiȘtergere
  3. tocmai asta am şi spus pe undeva prin postarea asta, că trupa nu exista, daca nu o inventai. îmi pare tare rău că de acum va fi VdV fără tine. cum spuneam, sper să lămuriţi cumva toată situaţia, cel puţin pentru fani, care încă nu se dezmeticesc.
    Îţi mulţumesc pentru muzica bună, pe care ai dat-o oamenilor şi pe care nu voi înceta să o ascult. Multă baftă în proiectele viitoare! :)

    RăspundețiȘtergere