luni, 2 aprilie 2012

Pariuri extrem de riscante

Citeam o carte, eram profund implicată în ceea ce se petrecea acolo, asta până când cineva s-a decis să dea pe minunatul canal teve, ProTv. ŞOC! Flash, Flash, Flash: publicitate! Nu, era bine dacă era aşa. E un serieluţ cu nişte unii care cântă şi dansează. Numele chestiei sună destul de serios: Pariu cu viaţa. Laic rili, ce-i porcăria asta, frate??? eu înţeleg că muzica înseamnă o multitudine de lucruri şi că poate schimba vieţi, dar... ce-i asta, frate? Prima şi prima oară, mi-a atras atenţia faptul că nişte băeţei ţopăiau şi cântau ceva, un hit demult apus. Un hit, nu un şlagăr. Anyway, ţopăiau şi ţopăiau, fericiţi şi împrăştiau bucurie până când unuia i-a ajuns toată nebunia aia de copii de 5 ani care se joacă în parc. Aşa că omul a scos un pistol şi a început să tragă, muhaha, my favorite part! L-a cam împuşcat pe un ţopăitor, iar el a căzut, sleit de puteri, mai îngână două versuri dintr-o baladă americănească,  în timp ce sângele ţăşneşte din picior. Desigur, a făcut celebra călătorie, plana deasupra tuturor şi-şi vedea toată viaţa trecând pe lângă el. Păşea încet şi destul de incert spre Lumină. Totul se desfăşura, bineînţeles, pe piesa: If tomorrow never comes a unui nene american. Sau nu. Habar nu am ce naţie e omu', da' melodia e faină. Iubi lui ţipa ca din gură de şarpe: uită-te la mine, cui mă laşi? şi alte din astea. Colegii, prietenii lui, erau îngrijoraţi, credeau că moare ăsta, prin urmare, s-au strâns în jurul lui şi au început să cânte, poate-poate, răspunde cumva. Pe bune??? Mbine, muzica face minuni, dar bănuiesc că în momentul în care unu' îşi dă duhu' în faţa ta, nu te apuci tu să cânţi. Şi nu oricum, ci pe voci, frate. Desigur, omul şi-a revenit, cumva, însă nu datorită lor. Efortul depus de ei a fost în zadar. Din păcate, printre metodele alea de resuscitare, cântatul în cor pe enşpe voci, nu se regăseşte.
Bun, povestea ca povestea, de toată jena, dar nici să nu joci bine? Păi ce actor eşti tu, nene, dacă nu reuşeşti să transmiţi nimic spectatorului, în cazul de faţă, telespectatorului? Am înţeles că tipa ce juca rolul iubitei lovitului a continuat să plângă chiar şi după ce a auzit: Tăiaţi! Aparent pune mult suflet, dar cam degeaba. Sper să nu mai nimeresc vreodată serialu' ăsta idiot.

6 comentarii:

  1. am sa te contrazic cam mult:)) daca ai fi vazut tot serialul ai fi vazut ca nu e asa cum spui, anyway fiecare cu parerile tale, da' a ta e mai mult una frustrat sau nici macar nu stiu cum sa o numesc, in primul rand muzica ajuta, daca cineva este grav ranit, sau in clipa respectiva cineva poate sa piarda o lupta sau ceva, am mai vazut o faza ca asta in "Legea junglei" care este un film de nota 10 putin spus.
    Si tipii si tipele din serial nu prea topaie din cate vad, chiar muncesc la acest "serial idiot" si au niste voci de invidiat, multi si-ar dori sa cante ca ei, da' putin recunosc ce-i drept, si sa fim seriosi astia au varste pana in 20 de ani si spun mult [ma refer la topaitori si prietenele lor] si poate tie nu ti-a transmis nimic ca esti o entitate mai speciala, da' altora da.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, corect. aici nu o sa gasesti vreodata o parere obiectiva :) din contra, e una subiectiva. recunosc, e singurul episod pe care l-am vazut si care nu m-a convins sa vreau sa urmaresc acest serial. cel mai mult cred in muzica, dintre toate lucrurile existente, cred in puterea ei de a vindeca si de a face minuni, insa unele scene sunt pur si simplu exagerate. chiar topaiau, pacat ca nu stiu cum ii cheama pe aia. cred ca am mai spus, asta nu se vrea a fi un blog pe care sa judec in mod obiectiv, sa fiu foarte serioasa. :) nu le-am contestat vocile, sunt sigura ca suna la fel de bine live, din cate am inteles ei sunt o mare trupa, pe bune, ma-nsel?
    ideea era ca scenele au fost exagerate, modul lor de a interpreta un rol nu m-a convins ca sunt buni ca actori, lasand-o la o parte pe Adela Popescu, actrita-cantareata de mare calibru mioritic.
    ma rog, e doar parerea mea aici, nu sunt o entitate diferita, pur si simplu, nu mi-a placut ce am vazut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ei sunt abea la inceput, sunt copii, da' majoritatea vor ajunge mai mari decat Adela Popescu, promit mult si au potential, da sunt o trupa mare si au ajuns asa doar in cateva luni si din punctul meu de vedere sunt actori destul de buni pentru varsta lor, adica atunci cand se enerveaza, se enerveaza, cand plang, plang si asta e important ca pot reusi aceste lucruri care par banale, da' ei cand se enerveaza, plang, rad, chiar simt acele emotii pentru ca nu se prefac, ci le vine din interior...fac actorie si stiu cum e si cat de greu eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. or fi abia la inceput, dar nu m-au convins. si nereusind sa ma faca asta, inseamna ca nu prea promit, iar potential are oricine. nu poti spune ca sunt actori destul de buni pentru varsta lor, daca esti bun, esti bun, indiferent de varsta. parerea mea :)

      Ștergere
  4. Ai văzut tu vreodată serial românesc în care să se joace bine? Că eu nu. Nici ăsta nu este excepţia de la regulă.

    În sine, show-ul ăsta este un soi de Hannah Montana autohton care se vrea un pic mai serios. Oricum n-are ce să te impresioneze. Singurul lucru care mai merită văzut pe protv sunt emisiunile de divertisment care încă sunt cu ani lumină faţă de alte televiziuni. cough* antena1 cough*.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ioana, abia acum ţi-am văzut comentariile...adorabile de altfel.

    Dacă tu ai impresia că smiorcăiţii ăia au talent în actorie înseamnă că nu prea înţelegi actoria şi-ţi urez sincer să nu ajungi să joci ca ei că e de rău.
    Sau poate asta e norma actorului român de televiziune, să nu fie credibil şi să sune fals şi smiorcăit.

    Doar pentru că iei un format de succes (deşi unii ar spune sincer că şi Glee sau Highschool Musical sunt niste prostii, chiar şi eu) şi-l pui în scenă cu nişte feţe drăguţe nu înseamnă că gata este capodoperă.

    Nu sunt şi nici nu vor fi mari cu adevărat. Doar că sunt susţinuţi în spate de maşina protevistă de făcut bani. Atât.

    RăspundețiȘtergere