joi, 11 martie 2010

poze

azi au venit albumele. cum care albume? albumele de sfarsit de liceu, ca sa zic asa... da... nu le-am prea asteptat, nu am murit de nerabdare pentru ele... chiar nu mi-a prea pasat... ii fain ca na, voi avea o amintire cu ai mei colegi... da' in rest... sunt doar poze si atat.. am ramas un pic surprinsa cand am vazut ca nenea care ne-a facut albumele chiar a pus ca poza de grup, poza cu noi in pijamale... lipsea tanti de la magazin da' na, merge si asa.. oricum, maine e o noua zi... o noua verificare din variantele de mate, asa, timp de doua ore...
de marti intruna a fost voie buna pe aici... am fost la o prietena sa vedem dvd-ul de la majoratul ei. am fost cam multi. am jucat "boltz" sau "bozo" cum ii place Loredanei sa ii zica, cu toate ca se incurca enorm de mult, si ne-am cam ametit in seara aia, asa ca nu am zis "nu" cand a trebuit sa ne jucam un joc, ulterior am aflat ca se numeste "kiss". anyway... faza urata e ca am fost filmati, acum va trebui sa il gasim pe "nemernic" si sa ii luam filmarile, iar pe urma sa il "killarim"... offf... miercuri, am fost tot la acea prietena, da' nu am mai jucat cu multa lume, am jucat noi fetele, doar "boltz" si azi mi-a fost rau la scoala, deci am cam baut. nu mi s-a intamplat niciodata sa imi fie rau dupa ce am baut, poate o durere mica de cap a doua zi, dar atata. oricum mi-am revenit cand am venit acasa, am deschis pagina mea de informare cu privire la concerte si evenimente, si am vazut ca Metallica o sa fie aici anul asta. \m/

2 comentarii:

  1. Da, si mie mi-a fost rau la scoala azi (ma rog, mie-mi vine rau de la geografie:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma, cu geografia asta ii urat... mie imi pare bine ca sunt la profil uman, din punctu' asta de vedere, si nu ma prea intereseaza geografia...

    RăspundețiȘtergere