sâmbătă, 6 martie 2010

Paranormal Activity

Paranormal Activity e cel mai de groaza film de groaza pe care l-am vazut vreodata. Filmu' asta a venit ca un exemplu perfect pentru ceea ce cred eu ca inseamna film de groaza. nu te lasa sa dormi, la propriu. daca aveti de gand sa va uitati la filmu' asta, va rooog, uitati-va in grup, si cu mare atentie. nu v-ati dori sa il vedeti singur. si cu lumina aprinsa. asaaa... deci, e vorba despre un el, Micah, si o ea, Katie. ea e bantuita inca de mica de o entitate, despre care nu stie nimic, insa vrea ca entitatea asta sa dispara cat mai curand. el, incearca sa o ajute pe iubita sa cumparand o camera cu care sa filmeze vreo activitate paranormala, si asta pentru ca el nu o credea pe Katie. buun. filmul incepe din momentul in care Micah incepe sa foloseasca acea camera, prin care, de fapt, e prezentat tot filmu'. si cam prinde cate ceva pe camera lui. Micah e tipu de om care imi place mie. adica, are gropite, bine asta nu prea conteaza, da' ziceam si eu, si e foarte cinic, pana si in clipa cand se "confrunta" cu entitatea, adica in momentul in care isi da seama ca iubita lui nu l-a mintit deloc.
filmul poate parea foarte plictisitor, e filmat cu o singura camera, dar te sperie. cel putin pe mine m-a speriat ingrozitor de mult. nu e ca "saw" adica mult sange, si un obsedat care face el niste "jocuri" pe viata si moarte, ala nici nu il pot numi film de groaza, ala e pur si simplu scarbos. si mai sunt sute si mii de filme "de groaza" care nu iti lasa nicio impresie. "camera 1408" mi s-a parut un film bun, pentru ca juca John Cusak si Samuel L. Jackson, si filmu ala se juca cu mintea ta... da nu e la fel de inspaimantator precum "paranormal activity". doamne, jur ca la finalul filmului nu ma puteam opri din zis: "ai de capu meu!!! ai de capu meu!!!" e bestial filmu' si am ramas un pic traumatizata, din nou, pentru ca nu mi-a placut finalul, care in mod sigur nu e unul fericit. nu a fost cum am vrut eu, dar m-a speriat ingrozitor, nu am putut sa vad ultimu minut din film, pur si simplu stiam ca as fi in stare sa il vad, da' stiam ca si daca ma uit nu voi dormi toata noaptea, desi am avut reprize de nedormit. ooof, cu toate ca e foarte tare filmu, nu ma mai uit si a doua oara, ca mor. atat. deci daca va uitati, nu o faceti singuri sau cu lumina stinsa!!!

4 comentarii:

  1. L-am vazut si eu prin noiembrie. Nu eram singur si era ziua afara, dar trasesem jaluzelele...pe cuvant!

    Se pare ca sunt singura persoana care e neimpresionat de Paranormal Activity. Multa lume mi l-a laudat, acum si tu...deja mai multa ca sa poti spune ca e o intamplare.

    Nu stiu...efectiv nu m-a speriat...deloc :-S Mai infricosator mi s-a parut, spre exemplu, El Orfanato a lui Guillermo del Toro. Dupa asta am concluzionat eu ca europenii stiu sa faca filme horror mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. ok:) asta inseamna ca esti tare:D probabil o sa caut si eu filmu de care ziceai, sper doar sa pot dormi dupa ce il vad.:D

    RăspundețiȘtergere
  3. nuuuuu..eu sunt antifilmedegroaza!
    am vazut unul singur la viata mea:camera 1408..si nu-mi mai trebui:D

    RăspundețiȘtergere
  4. e mai inspaimantator decat ala... cum vrei tu;))

    RăspundețiȘtergere