joi, 25 martie 2010

lansare "fetish"

nu am fost acolo, fizic, insa am fost oarecum, prin intermediul sfantului net. am primit un mail prin care am aflat ca pot "fi" acolo, chiar daca nu pot. stiu suna ciudat, dar asa a fost.
a fost foarte fain, si piesele de pe album suna grozav. in schimb am avut enspe mii de nervi pe mine, pentru ca era si mai fain daca eram acolo, asta in primul rand, iar in al doilea rand, pentru ca mergea sacadat. credeam ca doar la mine face asa, dar am inteles ca nu a fost asa, astfel incat, calculatorul meu a scapat de pumnii promisi.
din tot concertul, ma rog, nu chiar, din toate piesele de pe "fetish" aici, la mine, au mers foarte bine doar vreo doua, fix "fetish" si " ma ridic". l;a "mori", tipam si eu, doar ca nu refrenul, ci tipam pentru ca imi arata doar "buffering 3%"... god... am crezut ca fac cu capu'. iar eu cand sunt nervoasa, si nu pot sa dau afara toata furia, spun "mori!"... da' sa zicem ca am cantat si eu.
deoarece doar astea s-au auzit cat de cat, de pe album, le declar preferatele mele, bine oricum astea erau deja, mai putin "ma ridic".... ii faina si piesa ai, chiar foarte fain, doar ca nu stiu... nu am bagat-o in seama in prima faza cand am ascultat "fetish".
asa... fetish, oricum era preferata mea, poate chiar inaintea piesei "ca un clovn", si asta a fost cat de cat inteligibila, deci ramane... esti mai frumoasa, s-a auzit, dar doar la sfarsit. in rest, celelalte nu au mai fost sacadate... mai ales "sapa" (love this one)
in concluzie, baietii au fost bestiali, mai ales Pupe(bust, bust, bust), netu' a facut figuri, dar si-a revenit la timp... asta pentru ca il rugam eu frumos:D
abia astept revizia Deei, pe care am vazut-o acolo (iar). dar si a celorlalti... dar toate astea maine. aa, era sa uit, si maine e lansare... poate "merg" si acolo:D
gata, am murit, oficial, de somn, asa ca plec.
(stiu, sunt obsedata, dar na, asta sunt)

6 comentarii:

  1. :)):))....si eu abia astept revizia mea,pt.ca deocamdata inca ma strauiesc sa strang informatii despre ce s-a intamplat :)):))...
    ...bay,important e ca ai vazut o parte din concert,crede-ma conteaza si...poate la urmatorul eveniment de genu' dai si tu o fuga prin Bucuresti...surprinzator,eu m-am intalnit cu niste tipe din Targu Mures care s-au miscat pana aici...deci,orice se poate! :P:P

    ....da,normal ca m-ai vazut,iara sunt pe tot netul...VIP...=))=))

    RăspundețiȘtergere
  2. la Hollywood cu tine:D
    pai te-am vazut ca erai chiar in fata.
    bai, chiar veneam, doar ca am avut ceva probleme... nu mai conteaza acum, importantt e ca in prima seara i-am vazut, ca de ascultat, mergea foarte sacadat, iar ma repet, dar asa a fost. in schimb aseara, s-a auzit exceptional:D
    si s-a auzit o propozitie care m-a facut sa rad, pacat ca nu stiu cum s-a intamplat, dar cand s-a terminat piesa "vreau mai mult", cineva din public a strigat: "taci ba boule!!" nu stiu cui i-a zis sau ce s-a intamplat, dar mie mi s-a parut foarte tare:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai daaa maaa si asa vreau sa devin yo actrita :P:P

    ...pai cred k faza cu "taci bah boule!" si-a zis-o Despot singur ca la unn moment dat vorbea si a inceput sa urle pe acolo "taci..." si nu mai stiu ce...
    ...orikum a fost bestial :P:P

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mi s-a parut ca s-a auzit din public, abia mai incolo s-a auzit cum a spus mister despot "taci"... de asta ziceam, dar ce conteaza acum?:-j
    baaai, daca reusesti sa fugi din tara, ia-ma si pe mineeeee!!!:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  5. a daaa? la naiba...nu mai stiu...detalii,detalii :)):))
    aoleo,sa fug din tara?Pai nu pot,ca n-am 18 ani...dar ma rog,cum la mine totul e posibil,nu se stie niciodata....don't worry,vei fi prima la care voi venii :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  6. da, chiar asa a fost... de fapt, invers:"baoule!... taci!" ca am mai ascultat odata si inca o data si inca o data...si tot asa... si na, nu mi s-a parut:D
    pai cum primala care vei veni, daca tu pleci la Hollywood, eu voi fi prima care voi veni la tine
    :D:D:D

    RăspundețiȘtergere