sâmbătă, 20 martie 2010

azi

azi, am fost in continua miscare. am plecat spre scoala de dimineata, am sta degeaba la doua ore, pe urma am plecat cu doua colege prin oras. nu stiam ce sa facem, bani nu aveam la noi prea multi, asa ca... am colindat SH-uri... mda... si am inceput pe la 11 fara ceva, terminand, cu niste dureri de picioare ingrozitoare, pe la ora 1 jumate, cam asa... asta poate sa insemne ca avem multe SH-uri pe aici, ceea ce e adevarat, insa nu asta a fost motivul, ci fix colegele, carora le cam place sa se plimbe la nesfarsit. ma rog, ajunsa acasa, m-am intalnit cu vecina mea, si implicit prietena, si i-am spus: hei, nu vrei sa mai stam asa pe afara? ca uite ce vreme frumoasa ii. si a acceptat. am inceput sa ne plimbam, dar am ajuns in padurea in care obisnuiam sa merg in fiecare primavara dupa flori, gen ghiocei sau cocosei, astea cred ca sunt singurele flori care imi plac si mie. si ne-am tot cocotat si noi pe niste stanci, pietroaie, de abia mergeam, imi era frica sa nu cad in apa, dar nu am cazut, si tot mergeam noi ce mergeam si, nestiind ca am ajuns in zona populata, nu am lasat tonul mai jos, ca totusi inca eram in padure... si a venit un ditamai cainele dupa noi, si fugi frate inapoi, si eu nu mai puteam de teama ca o sa cad. nu am cazut. ma mir. dar cainele ala totfugea dupa noi si avea un latrat, cred ca daca ne prindea, ne rupea naibilui. ma rog, am vazut si caprioare. am ajuns acasa, m-am intins sa dorm ca nu mai puteam, cand colo imi suna telefonu'... aceeasi prietena, voia sa iese un pic ca avea niste treaba si voia sa merg cu ea... evident treaba aceea s-a cam amanat. asa ca ne-am plimbat din nou, si am mai prins niste prieteni cu care am stat un pic. ne-am intors la ea acasa, sa ii dau niste poze, si pe urma, o suna "treaba" cum ca vine la ea. ok. bine. eu nu ies afara, iti descarc pozele, ii spun. a cam stat ceva timp afara cu treaba ei, am descarcat acele pozele, si ea nu mai venea. ma rog, si-a amintit de mine, si-a lasat treba in pace si a zis sa iesim. bine. am venit acasa, bunica-mea: iar pleci? tot pleci si vii atata.... doamne ca nu mai ai liniste... am zis bine si am iesit... am iesit, am reintalnit niste oameni cu care nu m-am mai revazut de ceva timp, si am reusit sa ii molipsesc cu "fetish". nu stiu cum, da prinde. oricum sper sa mai prind zile faine, ca asta, dar fara caini mari care latra la mine in halu ala.

am chef de melodia asta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu