marți, 23 martie 2010

nu mai pot azi/ nu am chef azi

mi-e un pic cam rau. am o senzatie urata, si nu inteleg de ce. azi am aruncat cu cuvinte, desi ascultam piesa "azi", sper ca nu am incalcat nicio regula, dar cred ca m-a cam blestemat tipa aia spre care am aruncat cuvintele. de obicei, le pastrez pentru mine, si le depozitez pe undeva, dar azi chiar am avut o gramada de nervi, si a aparut momentu' ala de "izbucnire". urasc momentele astea. luna martie nu imi face bine. mereu ma cert cu lumea in luna asta. dar, pe bune, chiar mi-e rau. scriu asta pentru ca am observat ca de fiecare data cand am nervi si scriu ce ma supara, dar nu postez intotdeauna si sterg, imi trec nervii, imi dispar toate sentimentele alea urate si sper ca o proasta sa imi dispara si "raul". of.
tocmai am citit undeva ca de fapt, Paul Radu Mircescu, e fics Mircea Radu. o fi adevarat? adica, nu stiu... chiar citesc blogul ala, si m-am gandit ca ar fi putut fi Mircea Radu ( era sa scriu Badea). simt ca mor. ceea ce ar fi foarte bine, pentru mine desigur, adica as deveni benzina, si as sta la tata in rezervor, ca are pene. daca avea una, poate si functiona masina aia, dar nu... are doua. daca nu, fac cum a facut dr House, "injunghii peretele", sa vad daca exista viata dupa moarte... fie ea si pentru 2 secunde. dar cum el s-a intors dezamagit, si mult mai cinic, cred ca nu are rost.
cred ca mor sau ceva. am plecat, pa!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu