marți, 20 noiembrie 2012

advertorial

Odată ca niciodată exista o ţară. Cu un bogat background cultural, dar şi de altă natură, oamenii se ajutau între ei. Erau primitori, respectuoşi, altruişti şi toate cele. Dar, cumva, când ei au ajuns să fie conduşi de nişte unii cu "stofă de conducători", oamenii au încetat a mai fi, cel puţin, altruişti. Fiecare pentru el. Tocmai de aceea eu vreau tare mult să mă îmbogăţesc, cât mai repede, dacă s-ar putea. Şi primul meu pas a fost în a găsi o cale prin care să fac asta. Am realizat că pot să fac un singur lucru, şi anume: brăţări. Acum visez doar să mă îmbogăţesc. Cineva de la o asociaţie le-a văzut şi mi-a spus să iau legătura cu ea cât mai curând să punem la cale ţara şi taraba mea de brăţări handmade. Dar, ce să vezi? a venit iarna şi târguri... canci. Aşa că promovez pe unde pot. Unii care mă au în listele lor de mess, vor primi nişte mass-uri deranjante, asta până când cumpără cineva. Când s-au achiziţionat primele 5 brăţări, şmaf, am terminat cu promovarea :D Ăsta sună puţin a şantaj... dar nu e :) soooo, promovăm şi aici.
Moment  publicitar:
Bună, sunt Iuliana şi eu ştiu să fac nişte chestii numite brăţări. Acum încerc să le vând. Dacă sunteţi interesaţi, accesaţi acest link: brrrrrrrrăţări!

2 comentarii:

  1. priveste parteabuna a lucrurilor: tu macar poti si sti sa faci ceva super-smecher!

    RăspundețiȘtergere
  2. pai, degeaba daca nu=mi pot culege roadele muncii mele :D

    RăspundețiȘtergere