miercuri, 1 iulie 2009

bancuri!

M-am cam plictisit si am inceput sa citesc o revista. Plina de porcarii, ba vedete de carton, ba cantacioase gafand, tot felul de idiotenii, insa am mai gasit ceva care parea sa nu isi aiba locul in revista aia. BANCURI! care chiar m-au facut sa rad. Asa ca vreau sa postez vreo doua din ele.

O rata intra intr-un bar:
-Aveti paine?
-Nu, raspunde barmanul.
-Aveti paine?
-Nu!
-Aveti paine?
-Nu, nu si nu!
-Aveti paine?
Barmanul se infurie teribil si ii zice:
-Daca ma mai intrebi o singura data daca avem paine, te iau de cioc si ti-l bat in cuie pe tejghea!
-aaa, aveti cuie?
-Nu!
-Aveti paine?

Sau:

Un nebun scria o scrisoare. Un tip vine si il intreaba cui ii scrie scrisoarea. Nebunul zice:
-Mie.
-Si ce scrie in ea?
-Nu stiu, ca inca nu am primit-o!

Sau:

Un nebun tragea o sfoara prin curtea spitalului. Un vizitator il intreaba:
-Nu va suparati, dar de ce trageti sfoara ai dupa dumneavoastra?
-Da, ce vrei? Sa o imping?!?

Cam atat. Stiu ca am zis "vreo doua", dar nu ma pot abtine de la bancurile cu nebuni, alea imi plac cel mai mult! Iar ala cu rata... chiar m-a facut sa rad!

2 comentarii:

  1. zi ca era revista BRAVO :)) dupa vreo 4 ani in care am cumparat numar de numar m-am hotarat si eu sa renunt. motivul? in ultimii doi ani dadeam cat dadeam pe luna doar ca sa citesc bancuri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai da, asta e revista. nici eu nu am mai cumparat-o de mult timp, cum ziceam e plina de prostii. ma rog, eu o cumparam pentru postere, da' am cam renuntat si la asta.

    RăspundețiȘtergere