marți, 7 iulie 2009

MICHAEL JACSKON




Nu sunt o fana, dar am fost candva. Tin minte ca aveam in jur de 7 ani si aveam pe dulapul meu o gramada de abtibilde cu Michael Jackson lipite pe el. Asta dupa ce am vazut un film cu el. Si pe urma eram fana "smooth criminal". Intre timp, am cam uitat de muzica si de tot. Eram un copil si ma jucam toata ziua. Peste ani, am inceput din nou sa ascult muzica, din ce in ce mai multa, mai ales inainte de examenul de capacitate. Si pe urma am ramas lipita de tot ce insemna muzica. MJ a fost primul mare star pe care l-am vazut la televizor, si imi placea mult de sora lui, Janet, ca avea un clip in care sarea de pe o cladire pe alta. Asa mi-a ramas intiparit numele "Jackson" in minte. Acum cateva luni am inceput sa reascult melodii de-ale lui. Nu ma mai consider de mult un fan. Credeam ca e, sau ma rog, a fost, un ciudat. Mi-a parut ra de el, mai ales atunci cand am auzit ca a fost arestat, la cativa ani dupa ce un nene l-a acuzat de pedofilie, da' nu am putut crede ca el ar face asa ceva, iar apoi, am uitat incetul cu incetul, dar nu de el. Acum, dupa ce a murit, a venit, din nou, sa spuna ca de fapt el a mintit. Ca, de fapt, el nu a fost abuzat de catre Jackson. De asta nu imi plac oamenii. Ca nu poti stii niciodata nimic despre ei. Imi pare rau ca acum se face atata caz de moartea lui, desi merita orice fel de ceremonie, oricat de mare, dar mi se pare o tampenie sa vina o tanti la TV si sa vorbeasca ea de copilaria lui, cand ea n are nici macar 20 de ani implinti si nici nu e fana.
Pacat de el! A facut istorie, iar oamenii au avut grija sa o pateze cumva, sa ii strice imaginea!!!
"Viata e aiurea, si pe urma murim!"

6 comentarii:

  1. :)) fain comentariu, foarte profund:-?
    sa vezi tu pe unde am umblat io azi... doamne, nici nu imi vine sa cred!!:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer,pe mine ma scoate din minti faptul ca se tot vorbeste de saptamani intregi de moartea lui asa aiurea....si ca lumea care nici macar nu stia cine era michael,acum dupa ce a murit ii asculta piesele si se pare ca ii stiu toata viata....de ce fac asta?Ca sa se dea mari?Sa para si ei afectati?Pentru ce?Nu are rost....
    ....eu?Nu am fost fana niciodata...mi-au placut 2 piese de-ale lui,una am descoperit-o datorita unui film si una putin mai tarziu: thriiler si beat it....altceva?Atat....imi pare foarte rau de ce s-a intamplat,dar nu fac tam-tam.....

    RăspundețiȘtergere
  3. ai dreptate... din nou. nici eu nu sunt fana, dar am fost candva. acum in ultimele 2 saptamani am aflat despre viata lui, adica de boala aia ce a avut-o si cred ca am aflat cam tot despre el, desi nu prea voiam. si mie imi pare rau pentru el si nu mi se pare corect sa apara oameni la tv care sa danseze si sa cante, inteleg ca i-au influentat intr-o oarecare masura, dar era mai frumos daca nu se faceau toate lucrurile astea.

    RăspundețiȘtergere
  4. da tu..asta nu o murit cam de mult timp??Adica nu il ingroapa odata?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu Bubu... habar nu am... ultima oara cand am vorbit cu Janet la telefon, nu mi-o zis nimic de asta... lasa ca o sun imediat:D:D:D

    RăspundețiȘtergere