luni, 23 noiembrie 2009

la vot.

mda. nu a fost cum ma asteptam, pentru ca io am mers asa... cu sufletu deschis... de fapt cu zambetu pe buze, ca ma gandeam ca poate o sa se intample ceva misto. da nu s-a intamplat nimic in afara de faptu ca nu puteam vota aici. asa ca m-au trimis la o sectie speciala, eram oarecum dezamagita, pentru ca era prima oara cand votam, si nu puteam ca na... nu aveam mutatie pentru aici.:) asa ca m-am gandit ca al meu candidat, omul ce l-am votat merita sa fie votat si am plecat pana la acea sectie de votare speciala ( la 5 km distanta, pe bune) cu ai mei si pe jos. ca masina lu tata era pe pana... superb, nu? da', m-am dus si am votat, ca sa aflu ca a strans numa 0.4 voturi, pe urma 0.5, iar acum in momentu in care scriu are chiar 0.63 % de voturi.... apai sper sa stranga ceva ceva. ca am si facut campanie pe aici, pentru ca lumea nu stia de el, da' am avut io grijja sa il fac cat de cat cunoscut. am convins-o pe buna-mea sa il voteze, ea care voia sa aleaga alta culoare... si anume galbe, dar a ales verde, numa asa, pentru mine. si mama, si niste preteni au votat tot pentru el:>:> asta e bine, zic. nu mai spun ca m-am si impiedicat de vreo 5 ori pana sa ajung la sectie, si am mai si cazut:))) si radeam ca o proasta. io radeam, hahahahahahaha, si pe urma: AAAAA! (onomatopeea asta am scos-o cand am cazut) si apoi, din nou, hahahaha!!!! ce poa' sa imi ceara mie cineva??? a?? vreo idee?... asta ziceam si io...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu