luni, 9 noiembrie 2009

ding!

va rog frumos sa va feriti de oamenii ascultatori de super periculosul gen de muzica numit rock, da' sa stiti ca e de fapt, muzica diavolului!!!! deci feriti-va de noi, ca noi astia multii care nu ascultam manele, suntem foarte periculosi pentru mediul inconjurator, si asa cum multi au parerea care mi-a spus-o si pretena mea infricosata pana peste cap de NOI, totul merge prost din cauza rock-ului!!! pentru ca suntem niste drogati(eu inca nu am inceput cu drogurile), betivi si mai grav... dam din cap!!! BU-HU-HU!!!! cum ar zice un preten.
ma, stiti ceva: go fuck yourselfs!!!!!!
m-am cam saturat de voi, oameni speriati ce sunteti. ba, io inca nu am nicio problema grava din cauza rock-ului. nu va mai uitati asa la mine si zambiti ironic cand auziti ce ascult io. decat sa ascult cacatu ala de muzica, si sa ma dau mare critic de muzica, precum faceti voi, prefer sa stau in coltu meu si sa rad de voi. cocalarilor!!! manelarilor!!!! promit ca o sa invat sa fac ritualuri din alea specifice, ma si atunci o sa va apuce diareea, si o sa ma pomeniti!!! sper sa va cada paru ala vopsit in culori de pitipoance, pana si ala din nas si urechi! ca m-am saturat de prostia voastra, am crezut ca sunteti intelegatori, da ma rog, tot mancatori de cacat ramaneti!!!
bine pa!

3 comentarii:

  1. am 2 papusele voodoo. iti imprumut una tie daca binevoiesti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ho ho ho....mama,da' te-a calcat cineva pe coada rau de tot....da'i draq,calmeaza-te!

    RăspundețiȘtergere
  3. @pikchiu: accept cu mare drag...:D:D
    @deea: i-am dat deja:)):)):))

    RăspundețiȘtergere