vineri, 3 aprilie 2009

party time!!!

Astazi ma simt mult mai bine! Am sarbatorit 2 colegi la scoala si ne-am "chefuit" un pic, a intrat tortul, curgea sampania, iar profii se uitau la noi, cat de bine ne simteam... oops! am zis cumva sampanie??? de fapt era "suc", foarte spumos, ce-i drept... ei nu se asteptau la asta, le-am cumparat noi tortul, iar ei erau foarte surprinsi, pentru ca nu aveau habar ca noi stim de ziua lor... cu toate astea lumanarile s-au stins singure pentru ca noi nu i-am lasat sa sufle in ele pana cand nu terminam noi de cantat "la multi ani!", si saracutzele s-au stins...

Doamne, cand vad ce frumos e afara, imi vine sa cant de fericire!!! cred ca o sa imi petrec toata ziua pe afara, daca imi recuperez prietenii... eu doar acum cateva zile am aflat ca suntem in luna aprilie, mai exact pe 1, pentru ca a avut grija fratele meu sa imi faca o farsa... bine ca nu ca cea a lui Despot, dar pentru mine era ceva foarte important, lucruri cu care nu se glumeste, si anume CD-urile mele... s-a gandit el ca eu ma simteam prea bine, asa ca vine si ma intreaba: "Tu, mai tii minte CD-urile alea de la Phoenix si de la Celelalte Cuvinte?", da, i-am raspuns, "aaa, ti-e chiar iti placeau?", din nou, da,- "of, atunci sa nu te enervezi, da' se pare ca le-am rupt, pe alea doua", era foarte credibil, facuse fata aia cand stie ca e vinovat de ceva si l-am crezut! M-am ridicat si am inceput sa urlu la ora 12 noaptea, cum a putut sa faca asta?!? si el calm imi raspunde: "Azi e 1 aprilie!" am respirat usurata, dar tot a primit o palma!
Nu e de glumit cu lucrurile mele!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu