marți, 14 aprilie 2009

Egon, in sfarsit!!!

Da, intr-un final a ajuns CD-ul!
Chiar daca am cam asteptat ceva timp, o luna si jumatate mai exact, dar a ajuns astazi! Ma bucur ca in sfarsit il am, cu toate ca am o parte din piese...
...dar nu a ajuns asa pur si simplu, adica nu a venit tanti ce se ocupa cu distribuirea de ziare, ma rog la mine nu exista postas, ci "postasa", si sa imi ceara pur si simplu banii pe el, nu... cand se plimba ea asa ca Scufita Rosie prin padurice, iar in mana nu avea un cosulet cu de'ale gurii, ci "traistuta" cu ziare si materiale reciclabile, in principiu bune in gospodarie la acoperit muraturi sau ceva in genu asta... asa si se plimba, si se plimba cu plasuta in manuta si deodata se intalneste, nu cu lupul, ci cu mama careia ii spune sa ma duc eu dupa colet, care ma costa 30 RON...ma rog, ma suna mama, fiind cam ocupata neputand sa mearga ea dupa el, si imi zice:"tu, ia mai lasa tu prostiile si du-te la posta dupa nu stiu ce colet! Sper sa fie ceva important ca ma costa 30 RONI!", iau banii si plec la posta, si cand ajung era inchis... normal ca Scufita trebuia sa ajunga la bunica, adica trebuia sa imparta pensii, si ma intorc acasa linistita...
dar m-am gandit ca daca tot stiu unde locuieste Scufita, ma rog tanti, sa ma duc la ea... si asa am si facut, dar cainele meu "cuminte" iese dupa mine din curte si vecinii mi-au cam sarit in cap, am alergat dupa el pe vreo 2 strazi si l-am prins, ma rog, l-am cam tarait dupa mine, dupa care ma rugam de el:" hai Black, te rog, nu pot sa te car, hai ma, fii baiat bun!!!", intr-un final a ascultat si s-a intors acasa, cu mine! dar eu a trebuit sa caut coletu la tanti acasa, si ea bineinteles ca nu era... si ca sa o iau pe scurtatura stateam in casa si de fiecare data cand latra Blacky, ieseam sa vad daca a ajuns tanti la mine acasa, dar numai alarme false, si m-am mai dus o data la ea acas, de unde bineinteles am plecat impreuna cu ea la posta, pentru ca nu il avea la ea, de obicei duce coletele acasa la ea, dar acum nu... si mergem la posta unde isi da seama ca nu are cheile, imi era si frica de faptul ca as putea pati ce a patit Noemy (a se vedea pe site-ul Vdv, la blog), si o astept pana ce se intoarce cu cheile sa deschida, de parca daca spunea:"Sesam, deschide-te!" nu se deschidea, dar fie...
si mi-a dat coletul, eu ii dadeam banii in acest timp, ca in filmele cu mafioti, ii numara de doua ori, cu toate ca i-am dat 3 bancnote de 10 RONI, dar ea trebuia sa verifice de cate ori simtea nevoia!!!
si surpriza CD-u' era intreg, dar fara autograf, asa cum mi se promisese, da nu-i baaaiii!

2 comentarii:

  1. lasa maaa...conteaza ca ai primit in sfarsit cd-ul :P:P:P.....fi mandra :D...asa cum eram si eu in spital cand mi-a fost adus...:D:D....cred ca de-aia m-am facut repede asa bine,Egon,a fost cel mai bun medicament....

    RăspundețiȘtergere
  2. da, ar trebui doar sa ma bucur, ceea ce si fac!
    crede-ma de cand l-am primit il ascult intr-una!!

    RăspundețiȘtergere