luni, 6 aprilie 2009

...destainuiri...

oare ce ii face pe oameni sa aiba incredere in altii?? mai ales in cei pe care nu ii cunosti personal?
eu sunt o persoana, aparent, rece si distanta de tot ce ma inconjoara, o fire, relativ indiferenta, dar cu toate astea oamenii imi spun ce au pe suflet fara ca macar sa ii intreb eu, sau sa ii fac eu sa imi spuna.... si ma tot intreb...de exemplu cineva, un baiat vine sa stea cu mine in banca, si imi zice ca ar avea sa imi spuna ceva, si anume ca e innebunit dupa o colega de a mea... bun, l-am sfatuit, desi nu ma pricep la sfaturi, pe urma ajung sa m a imprietenesc cu o fata ce mi se parea chiar aroganta, dar ea imi spune ieri ca ea crede ca e insarcinata si imi cere parerea in legatura cu multe chestii... azi imi mai spune cineva oful, si acuma ma intreb: de ce mie imi spun toti? adica ar trebui sa fie un motiv, nu ma inteleg foarte bine cu acele persoane, cu unele din ele sunt colega, cu altele nu am nicio tangenta... deci?
dar pe mine cine ma asculta? probabil tot ce am eu pe suflet va ramane acolo, prafuit si uitat... nu am nimic cu cei ce imi spun astea, doar ca as vrea sa stiu si eu de ce... atata tot...

3 comentarii:

  1. Toti cautam la un moment dat,pe cineva care sa ne sfauiasca..si dupa ce am terminat de vorbit cu toti prietenii,cateodata apelam la persoane foarte departate de noi,pentru ca avem senzatia ca ei ne pot zice sincer parerea...cel putin asta cred eu....
    ....hei,nu cred ca esti o persoana rece si distanta,de obicei persoanele astea le simt si comunic rar cu ele,cred ca esti foarte sociabila insa nu ti-ai dat seama inca...
    ...nu iti face griji,nu va ramane nimic prafuit in sufletul tau...asa gandeam si eu intr-un timp,insa o persoana pe care o iubesc foarte mult si de la care am invatat multe,mi-a zis: "intr-o zi se va gasii si acel cineva care sa te asculte si sa te ajute!".....acum,cred ca tot ceea ce trebuie sa faci este sa speri si sa deschizi bine ochii in jurul tau...(eu am gasit acea persoana,hai ca poti si tu!)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea imi place sa ma atasez de oameni, pentru ca ei ajung oricum sa te dezamageasca la un moment dat, iar daca nu fac asta, te vor lasa de una singura si sufar dupa acea persoana... mi-e mai bine asa:)
    si poate nu iti par rece si ditanta tocmai pentru faptul ca ma pot exprima mult mai bine prin scris, si pot comunica foarte bine asa si mai usor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu cam ce se intampla cu "atasarea fata de cineva"...tot timpul patesc si eu diferite chestii urate....chiar aveam impresia la un moment dat ca toate persoanele de care ma atasez se indeparteaza de mine sau sunt indepartate....cazusem intr-o "groapa" pe vremea accea,o "groapa" din care nu ma mai puteam ridica....insa,iata-ma...sunt din nou la fel,si cu toate ca stiu ca poate si urmatoarea persoana din viata mea imi va da cu bata-n cap...incerc sa invat ceva si din urmatoarea expereienta...
    ....da,stiu cum e sa tot suferi dupa anumite persoane care te lasa balta pur si simplu...insa zic ca e mai bine sa suferi decat sa nu te mai atasezi niciodata de nimeni...mai bine o cutiuta deschisa,decat o pestera inchisa si sumbra...
    ...sincer,sunt convinsa ca poti comunica usor si fata in fata si te poti expriam la fel de bine,e imposibil ca o persoana care sa scrie intr-un fel sa fie altcineva....so,daca pe mess sau aici esti alta bobo,caut-o pe acea "alta" in tine,o vei gasii cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere