duminică, 8 februarie 2015

Am refăcut o... cum se numeşte în limbaj uman? în fine, m-am uitat peste blogu' ăsta amărât. Mă uit odată la ceva timp. Să zicem, la an. Şi ce găsesc de fiecare dată? Aceleaşi lamentări: ueee, nu am prieteni, ueeeee, sufletu' mă doare and all that shit. Fuck it all. Gata, de amu' chiar mă concentrez pe altceva. Am tot încercat să redevin fericită, citeam cărţi de dezvoltare personală... o prostie, te ajută, dar doar momentan. Ştiţi cum toate marile chestii au fost descoperite din greşeală? aici mă refer strict la gravitate şi mărul lui Newton. Mno, fix aşa mi-am dat eu seama, într-o seara de mare tristeţe... doar pentru mine, că restu' oamenilor se distrau, aşa tristă fiind, dintr-o dată mi-a trecut prin minte o imagine care mă aruncă fix în locul meu fericit, sau cum ar zice vorbitorul de limbă engleză: my fucking happy place. Da, am fo' acolo şi îi super. Chiar funcţionează. Da' cel mai mult mă face să scriu toate astea, la ore din astea idioate, domnişoara Bunduc. Dânsa are un decalog al fericirii conform ei. Mno, ăsta chiar m-o motivat să revin şi să scriu ce revelaţie avusei. Am scris avusei deoarece de ceva vreme stau mai mult în Banat, Banatul e locuit de olteni.

Uh, sunt cam îndrgostită de Hank Moody. That guy.... omg. Începui şi io, ca o hipsteriţă ce sunt să văd seriale ce au început să ruleze acum 8 ani. Sunt cool, vizionez Californication. Aveam o reticenţă din cauza pudibonderiei mele. Se înţelege, serialul este explicit, dar nu la fel de hardcore ca Umbre. Adică, plan detaliu cu cucu. Măcar în Californication, alte lucruri se văd. În fine. Îmi place de mor atitudinea tipului. Oh, Doamne, Hank the man.

4 comentarii:

  1. mie mi-a placut plan detaliul cu cucu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. plan cu natura si cuc. ce poti sa si vrei mai mult? pacat ca s-a terminat primul sezon...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, bubu. aiurea ca ii gatta. sa nu-mi povestesti nimic, ca io nu am hbo si ma uit pe net la serialu' ala. nu-mi doresc nimic mai mult.

      Ștergere