duminică, 7 aprilie 2013

de vreo două săptămâni am cumpărat ziarul. aveam nevoie de el pentru o temă. la un seminar. dar eu l-am luat că avea ceva ce mă atrage. cum altfel? abia acum, după mai bine de două săptămâni, am rezolvat. e foarte greu sudoku din evenimentul zilei. e un ziar cu greutate numai prin prisma joculeţelor menite să-ţi umple acel mult timp liber, chiar şi cele trei cadrane din suplimentul ziarului sunt ecstrem de grele.
 mă tot uitam la mâinile mele. şi în timp ce făceam sudoku, şi în timp ce stăteam pe balcon... am realizat că nu-mi plac. prin comparaţie, degetele oricărui om de pe planetă sunt mai frumoase decât crenvurştii mei mişcători.  chiar şi un băiat are mâini mai frumoase. deşi, cunosc o persoană care are degetele strâmbe şi roase.
poate asta m-a şi ajutat să mă concentrez pe rezolvarea minunatului joc.
cred că la ce am făcut în utima vreme, aş putea foarte bine să-mi dau licenţa din spălatul vaselor. Nu ştiu dacă ar intra la studiu de caz... da, cu siguranţă acolo.
mă simt goală, there are no more feelings inside me. vreau acasă

Un comentariu: