luni, 13 august 2012

îl las pe raku să emită semnale prin boxe şi-mi umplu paharul de votcă, gol acum, cu... cola. Coca-cola. Mai sunt câteva ore până sunt "legală" în toate statele. Da, fac 21. deci majoră recunoscută la nivel interstatal şi internaţional. Ziua mea de naştere era şi plănuită cumva. Să fiu în Timişoaoa. Că mi-a găsit o bunicuţă drăgută le portofel şi vrea să mi-l înmâneze personal. A picat la ţanc. Doar că a tot amânat, pe joi, acum. Din motive personale. Am aproape tot ce mi-am dorit. Mai puţin statutul de jurnalistă. Şi nişte prieteni. Îi voi considera doar colegi. Anyway, am o întrebare, şi anume: de ce m-ar deranja dacă o persoană, superapropiată mie, bea? deşi uneori beau cu ea. Doar că azi am sunat-o şi se simţea că deja "băutura" îşi făcuse efectul. Mă deranjează şi nu pricep de ce. Îmi provoacă repulsie. Şi nu ar trebui. Nu pricep.
Nu-mi mai doresc nimic de ziua mea. Surprizele nu-mi plac, mai ales atunci când simt că o să fie ceva, pentru că oamenii nu sunt suficient de subtili, iar eu deja devin curioasă şi trebuie să aflu. Eh, same old, same old. Nimic nu mă mulţumeşte.
Nu-mi doresc nimic. Doar o să mă străduiesc să fac ceva ca să pot fi mulţumită de mine. So, din octombrie voi bate la uşile radiourilor din Timişoaoa. Sau ziarelor online. Chiar şi să fiu la butonele într-o televiziune, şi asta mi-ar plăcea, am observat. Anul ăsta am făcut prea puţin. Îmi lipsesc căştile alea uriaşe şi microfonul... Dar, îmi promit solemn că le voi revedea :D Şi le voi păstra o perioadă. Trebuie să fac ceva. Şi ăsta-mi va fi cadoul.
Aşadar, la muţi ani mie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu