sâmbătă, 10 martie 2012

VdV, 15 ani

Concert Viţa de Vie în Timişoara! Viţa face 15 ani şi cântă tot într-o manieră acustică. De abia aştept să ascult asta. Se va întâmpla abia mâine seară, la Filarmonica Banatul. Mi-am luat biletul acum mai bine de o săptămână, să fiu sigură că mai prind. Aparent, cei de la librăriile Humanitas, habar nu aveau de concert, aşa că mi-am luat biletul de la Cărtureşti. 
Mi se pare un lucru de admirat să faci muzică de atâta timp, să rezişti în lumea aia, care e într-o continuă schimbare. Se schimbă după cum bate vântu', după ce mai putem copia... Trupa asta e egoistă şi mă bucur foarte tare. Nu s-au dat pe dubstep, club-music, etno sau ce s-a mai purtat de-a lungu' vremii. Au rămas ei, cu muzica lor. Piesele lor nu se aseamană între ele. Cel mai rău îmi pare că merg singură la concert. Dar merg, vreau să iau parte la aşa ceva. Mulţi prieteni nu pricep care-i treaba, de ce-mi place trupa asta aşa de mult, da' nu am chef să le explic. Înseamnă mult pentru mine şi atât. 
De ce mai mergi, mă, acuma la concert, dacă acu' mai puţin de o lună i-ai văzut live şi gratis? De ce să-ţi iei bilet? Cum aş putea răspunde la asta? E VDV, tre' să merg. E ceva inedit, în sfârşit, toate piesele lor vor fi acustice. Asta mi se pare mega-interesant. Oh. Îmi pare rău că nu mă pot face înţeleasă, dar nu am cum să ratez aşa ceva. 

P.S.: check the site http://vitadevie.ro/ !

2 comentarii:

  1. Aoleu, cinșpe... ce fel sună. La mulți ani, VDV! Și tu, să te bucuri de concert și să-i vezi și la aniversarea a 100 de ani! :))

    RăspundețiȘtergere