sâmbătă, 31 decembrie 2011

Vine 2012! Lăsaţi orice treburi aveţi, aşezaţi-vă comod pe un scăunel şi hai să ne uităm la toată nebunia care se va dezlănţui în faţa noastră. Mai ales spre sfârşitul anului. Va fi un spectacol mai măreţ decât cel al acrobaţilor de la Cirque Du Soleil. Oh, câte predicţii şi câte scenarii ale sfârşitului lumii, acum, cartea lui Mihnea Blidariu mi se pare cea mai credibilă carte evăr.

Mbine, vreau să fac un fel de bilanţ al anului "ce se scurge odată cu nisipul din clepsidră" şi alte clişee de gen. Păi, în 2011 am păşit în cea mai cool redacţie, într-una de radio. De asemenea, în 2011 am început practica la Pagini de cultură şi Ora de timiş. Mai nou la News Timişoara şi Tele U. În 2011 am prins două concerte Ada Milea, ceea ce e super, am întâlnit oameni noi, m-am împrietenit cu alţi oameni cu care nu credeam vreodată că mă voi împrieteni, pe alocuri m-am îndrăgostit, am fost la conferinţe de presă, filme, party-uri, am avut multă treabă, anul 2011 a fost super! cel mai super an pe care l-am putut trăi. Dacă 2012 nu se ridică puţin peste nivelul drăguţului de an ce a trecut, atunci da, să vină sfârşitul!
 Ştii ce, Iuliana? Îţi propun ca anu' ăsta să laşi lenea la o parte şi să te apuci de şi mai multă treabă. Vreau să mergi mai departe, făcând lucruri pe care nu te vădeai făcându-le, şi să nu te gândeşti că ţi-e frică să le faci sau că nu le poţi realiza! Revino-ţi!!!

An nou bestial!!!

Un comentariu: