luni, 14 februarie 2011

Ţapinarii

Există o grămadă de trupe şi formaţii. Multe din ele, au o reputaţie oarecum bună, iar în rândul tinerilor, sunt chiar foarte bine văzute, muzica lor, foarte bine vândută. Care e frustrarea mea în legătură cu asta? Evident că există una. Hm, să luăm de exemplu trupa… Voltaj. Din punctul meu de vedere, nu sunt cine ştie ce, dar prind la public şi toate astea. E o formaţie bine-plătită. Am senzaţia, că va fi la fel ca şi cu Ştefan Bănică junior, va fi un singur concert pe an, doar că Voltaj, nu va avea un super-duper concert de Crăciun, ci de Revel. Ok, nu mi se par buni, pentru că toaaaate piesele seamănă între ele, dar unele sunt foarte… ascultabile. Şi nu mă refer la piesa “Vara trecută”. Mă rog, în legătură cu piesele ce sună la fel, cei de la Voltaj, au spus că şi piesele celor de la Metallica sună la fel şi seamănă între ele. Nu ştiu cum se pot compara cu o trupă ca Metallica, dar fie. Alt lucru ce mă enervează la ei, e faptul că tot ei au zis că nu suporta valu ăsta de noi artişti care cântă muzică de club, şi că ei nu ar face niciodată aşa ceva, şi, nu vor trece pe acest gen de muzică, nu vor cânta altceva decât ce cântă. Ghici ce? S-au apucat. Şi mai nou, chiar şi Direcţia 5. Nu contează, oricum nu-mi plac.

Să trec şi la lucruri drăguţe, care mă fac să cred că am mare noroc să ascult ce ascult. Am fost la concertul Anti Valentine’s Day. Aaaaaah, concertu’ a fost supeeeeer tareeee. Am râs până nu am mai putut. Cine spunea despre trupa Ţapinarii că sunt misogini??? Sunt doar realişti. Aşa cred eu. La concertu’ ăsta trebuia să fim o mare parte din anu’ de la jurna, plus una bucată frate. Şi ăsta, al meu. Am fost doar eu, Lia, şi fratele meu. Am ajuns devreme acolo, în locul cu pricina, eram noi şi trupa.

Concertul a început pe la 10 fără ceva şi a fost, mai mult o combinaţie între muzică, stand-up comedy şi jocul Mima. La un moment dat, Cosmin Covei, s-a ridicat de pe scaun, şi a început să cânte refrenele unor piese ca: Am nevoie de tine (Direcţia 5), Împodobeşte, mamă, bradul (Fueguşor), Pe sârmă ( Vama, sau Vama veche, not sure), de ce mă minţi (wtf?!?) şi din nou Pe Sârmă. După care, a început Adrian Tănase, să-l imite pe Ştefan Bănică… junior. Chiar şi pe Ştefan Bănică jr, după ce iese de la KFC ( cum ar spune un cole, kill the fucking chicken!!!). Ce a ieşit, se găseşte aici. Oricum, concertul ăsta m-a făcut să râd foaaarte tare şi mult. Mai mult decât la un curs de ISMM.

Mai vreau zile din astea, să mai fiu anti valentine. Of, la anu’ o să fiu din nou prezentă, să militez cu Ţapinarii. Că-mi plac tare!!! :D:D:D

6 comentarii:

  1. I-am vazut si eu aseara, cu aceeasi ocazie. Superb! O sa bag si eu o cronica :) Dar da, super-trupa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa-i?:D:D:D sunt bestiali!!! uhuu, ma bucur ca exista oameni care pot confirma asta:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt, sunt:)) doar încuiat să fii să nu guşti umorul. hepi velăntais`s shit, bre:))

    RăspundețiȘtergere
  4. uel, Hepi anti velătains dei tu iu tu:D:D

    RăspundețiȘtergere
  5. happy Valentin is gay :)

    hmm...cu Voltaj... faza e cum ai zis tu. prind la public. si in plus fac atmosfera la spectacole. si canta live. si Calin are ceva voce, nu poti spune ca nu. in rest, sunt asa, foarte ok de topaiala.

    tot narcisista? :) nu mai lasi nimic?

    RăspundețiȘtergere
  6. Voltaj sucks. la fel ca Valentine's day. si da, tot narcisista:))))

    RăspundețiȘtergere