sâmbătă, 15 mai 2010

:-)

da. azi s-a intamplat chestia cu zambetele. ma rog, am fost foarte increzatoare, chiar in momentul in care se anuntase de campania asta, insa pe masura ce se apropia ziua de 15 mai, ma gandeam daca sa ma mai duc sau nu, si daca nu merg, ce scuza sa bag, pe urma imi cantam singura "Mori" de la Vdv, si imi dadeam seama ca nu pot sa ma trag pe.... sa ma retrag, din moment ce am promis, asa ca am zis ca merg, orice ar fi. asa am si facut. partea proasta e ca mi-a promis multa lumea ca vine, asa ca la un moment dat eram vreo 20 si ceva, daaaaaar, evident ca exista un dar, astia nu stiau melodia de la Vita de vie, adica Mori, asa ca s-au ... retras, si am mai ramas vreo 10... dar, vezi? vremea asta iti joaca feste, oamenii se racesc si dezracesc repede, unii mai pleaca la iarba verde, cu cortu' alte astea, altii au hepatita, altora le cam intra cate ceva in ochi, astfel incat am mai ramas putini. si mai putin de 10. era ora 1 si nu stiam ce o sa se intample. la 1 jumate trebuia sa ne intalnim, si la 2 sa impartim zambete. m-am trezit foarte nervoasa, ca ma gandeam eu ca multi o sa se retraga. si ghici ce? am avut dreptate. am fost la impartit de zambete, doar cativa, si nici macar nu au fost persoane din cele ce mi-au promis ca vin, am fost fix... 4 oameni. si mai si ploua. ok. eram eu si un coleg, si inca doua fete, pe care le-am cunoscut atunci. a fost destul de greu sa incepem, ma gandeam ca o sa ne luam multe capete in gura, dar am scapat, nu au fost multi oameni care sa ne refuze, pentru ca nu era prea multa lume pe strazi, iar din cei care erau, uneia din cele doua fete, i se parea ca sunt traficanti de carne vie, ma rog, nu toti erau:))) si o mai lovea si pe cealalta fata cu umbrela, dar doar din greseala... ma rog, m-am dus la un chiosc de ziare, de fapt eu voiam sa ma uit la o revista, insa i-am dat si omului de acolo un zambet, si distinsul domn, se arata foarte interesat de ce faceam noi, incat m-a intrebat daca avem vreun sediu, ca lui i-ar placea o colaborare cu impartit de zambete, ca si el facea parte dintr-o organizatie non-guvernamentala, chiar vice-presedinte, iar eu l-am intrebat unde :"in Liga Pensionarilor" aha, ok, atunci:)) o sa ma mai gandesc, am spus si am plecat. si am gasit multa lume care chiar zambea, sau erau oameni, de care imi era mie frica, care erau tristi, dar dupa ce le-am dat zambetele, ne-au zambit, spunand ca macar atat...
ma rog, ne-am invartit noi cat am putut, am sarit in fata oamenilor, iar Iza, una din cele doua fete impartea mai cu talent, ca ea vrea sa fie candva actrita, si a sarit in fata unui tip si i-a zis:"saluuut! uite, un zambet pentru tine! nu uitati sa mai si zambiti din cand in cand", iar tipul a inceput sa rada, la care ea: am zis sa zambesti nu sa razi. oooof, a fost dragut, dar daca nu ploua, pun pariu ca puteam spune ca a fost foarte tare, dar asa...
si acum ca am scapat cu bine din asta, adica intreaga, si toate alea, ma gandesc serios sa ma bag si aici si evident, aici. acum, sper ca atunci cand o sa se intample ce o sa se intample cu astea doua "proiecte", sa nu ploua. macar copacii nu comenteaza:)
aa, si poze, nu am mai facut, ca nici eu nu stiu de ce... nu am facut, desi aveam doua aparate la noi... chiar ma, de ce nu am facut? ce tampita sunt...
aa, si acuma o melodie... ce melodie sa pun?...

2 comentarii:

  1. bay misto ca te pasioneaza chestiile astea,adica se vede ca esti asa dornica sa te implici in proiecte...mie intotdeauna mi-a fost mult prea lene sa fac ceva...eu sunt implicata de cand ma stiu intr-un singur proiect,si anume: EU SI PERSOANA MEA! :)):))
    Bafta in continuare,chiar e misto ce faci :P

    RăspundețiȘtergere
  2. pai, sunt pe ganduri deocamdata... adica, persoana mai lenesa ca mine, nu ai vazut, dar daca tot stau si nu fac nimic, ma plictisesc in cel mai urat hal, asa ca mai bine curat gunoaie decat sa ma plictisesc:) si tu macar mergi la concerte prin tara... la tine e foarte fain:)

    RăspundețiȘtergere