marți, 11 mai 2010

Aoleu!

Aoleu, viata rea.... mama ei de mama mea, care m-a facut asa...
Aoleu, da! pana acuma nu prea mi-a pasat mie de mizeria in care suntem, ca sa nu ii zic cacat, ca nu ma afecta in mod direct... am incercat sa votez un om ca lumea, ma rog, daca se poate spune asta, pentru ca toti astia care vin si ne promit o groaza de lucruri, si noi ca niste tampiti ce suntem, ii credem si ii votam, cu tot respectul ramas, mai ales dupa ce ni s-a dat o hartie in schimbul careia iti iei un pachet de tigari si atat, dar din pacate nu eu pot decide ce puslama sa ne conduca. la naiba!!! nu prea imi pasa mie de c***tu' asta, da' mor de nervi cand vad ca toata lumea se plange, inclusiv votanti si pupatorii de sfinctere, care acum nu le mai place de omul ales de ei.
moooor cu astia!!!! si nu e doar metafora, o sa murim cu totii de foame. noroc mai au aia care sunt de bani gata, si pe care nu ii prea atinge porcaria care se petrece acuma. ca au parintii bani destui. imi vine sa injur, sa mor eu de nu... bipui in bip sa ii bip!!!!
ma gandeam eu azi, ca ce fain ar fi daca am iesi in strada... ma rog, pe urma mi-am dat seama cat de tampita sunt... stiu, nu e mare descoperirea, dar no... pai ce se intampla daca iesim in strada? aia din Grecia ce prajitura mea la cuptor au rezolvat? m? in afara de faptul ca au murit 3 oameni de geaba, si nimic nu s-a schimbat, adica, aia inca taie din salarii si alte chestii din astea, si la ei nici nu e la fel de rau ca la noi... pai saraca bunica-mea ce face? are o pensie de 500 lei... cat se taie din ea? 25 sau 15? ma rog, nu stiu sigur, dar ea mai tre' sa plateasca in stanga si in dreapta... si faza e ca acu il injura pe base, desi l-a votat... stiu, tomai am facut-o pe bunica-mea in toate felurile, dar macar ea nu a fost platita, si nici in cur nu il pupa pe mister B. stai, ca tre' sa imi dau doua palme, ca i-am zis "mister" unui... om... care se intampla sa fie si chior, ca mine de altfel, doar ca ochii mei nu se uita unul la celalalt, ca sa se admire... cacat!!!
no, ce am putea face? ca toata lumea spune asta, sa... facem ceva, sa... dregem, sa... mama, sa... tata!!! da, bine, sa mama si tata si sa schimbam ceva... ce e ceva-u' ala? m? ca toti suntem, vrem nu vrem, vanduti pe viata lu base... si copilu meu care se va naste candva e vandut deja, ca insula serpilor, nici nu castigasem bine in procesu' ala insula serpilor, ca era vanduta de mult... doamneeee, in ce tara de cacat traiesc, dar o meritam.... ca noi am votat ca niste idioti ce suntem pe toti incompententii... astia nu dau nici doua flegme pe noi... vorbesc prostii... doua flegme??? prea mult... poate un strop de flegma si nici atat. DA!!! sa iesim in strada, sa mergem la base, sa ii zicem ca ne-am saturat de el si toate tampeniile pe care le face!!! poate ne da si un dos de palma si ne intoarcem acasa.... macar am incercat.... nu?
acu' ar trebui sa vina cineva sa ne dea o insula, de fapt numai mie, si eu as primi pe toata lumea acolo, si as alege un presedinte fain, ma refer la cu totul altceva cand zic fain, gen, om de incredere, stiu, nu exista asa ceva, dar...
si acum, la incheiere, o mica dedicatie... eu mi-as baga... granita-n ranita... si gata...
dar...
Mama noastra de noi toti... tara de tampiti si hoti!!!! sa te-ascunzi de ea nu poti...

9 comentarii:

  1. mda!
    Vai de capu' nostru!bine punctat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama ei de mama noastra!
    N-ai cu cine dom'le sa iesi in strada, cu o tara plina de cacat in 7 nuante de culori, de oameni fara scrupule, spargatori de seminte in colt si de manelisti fara spirit civic, inca nu ai realizat? Pacat de cei care au cazut in '89 pentru a ne da noua dreptul la libera exprimare iar noi habar nu avem cum sa il folosim.
    Daca noi nu toleram asa ceva pana acum, eram oameni.
    Si daca iesi ce? Crezi ca te va lua cineva in seama? Pana nu se lasa cu spargeri de capete la nivel inalt tot nu o sa se uite la noi.
    Adio, plec eu din poporul meu...jur ca voi gasi alt popor sa am unde imbatrani...
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. @zana: da, vai de capu nostru!
    @cadu: pai asta zic si eu, daca iesim ce? nu o sa se intample nimic... cel mai probabil e sa luam o mare mama de bataie, mai ales ca li se scade si jandarmilor din salarii si o sa dea aia cu si mai multa ura... si eu plec din poporu meu... pe bune, as fii in stare sa vand tara asta pe oricare alta... sa o tradez. gen. si sa merg in ungaria:)))>:) diavolesc plan:)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca ar iesi jumatate de romanie in strada si i-ar cere lui basescu sa-si dea demisia, cred ca ar fi nevoit s-o faca. oamenii l-au ales, doar ei pot sa-l dea jos. ideea e ca noi romanii nu suntem uniti cand vine vorba de chestii de genu. nu mai avem un scop comun precum tinerii de la revolutie. si cred ca nici ei n-au fost prea siguri pentru ce lupta. au luptat doar ca a fost misto. doar ca diferenta dintre ei si noi e ca ei au fost uniti. pana una alta, iti las un citat "misto" ce l-am citit ieri.

    "utopia este atunci cand tu esti varat in cacat si vrei sa iesi. dar inainte de a iesi din cacat trebuie sa te gandesti. si daca te gandesti bine iti dai seama ca nu esti tu singurul varat in cacat si care doreste sa iasa. deci, pe masura ce te gandesti, iti dai seama ca n-ai cum sa iesi din cacat de unul singur. iesirea din cacat nu se poate face decat impreuna cu ceilalti, tu si tovarasii care sunt varati impreuna cu tine in cacat.
    dar cei care te-au varat in cacat nu vor ca tu sa iesi din cacat. ei nu te lasa sa iesi din cacat, nici pe tine, nici pe tovarasii care sunt varati impreuna cu tine in cacat. pentru ca ei, cei care te-au varat in cacat, sunt puternici, caci sunt uniti.
    iata de ce, pentru a iesit din cacat, tu si tovarasii tai, trebuie sa fiti si voi uniti." (matei visniec - istoria comunismului povestita pentru bolnavii mintal)

    ps: scuze de postul kilometric si eventualele greseli, dar mi-e lene sa mai recitesc.

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. pps: daca n-ai vazut, uita-te la V from vendetta. that's what we should do :)

    RăspundețiȘtergere
  7. bay stai calma ca si daca era altu' in locu' lu' B..tot acelasi kkt era.Problema nu sunt inn mod special conducatorii,ci noi oamenii,care am iesit din comunism si ne-am vazut liberi si ne-am bagat p**a in tot si nu ne-a mai pasat.
    Care ar fi varianta?Nici una.O data ce te-ai afundat in kkt timp de ani de zile..mai precis din '90,nu mai ai cum sa iesi...deci,treburile sunt simple,supravietuiesti si inveti sa traiesti intr-o adevarata "mlastina" :P....

    RăspundețiȘtergere
  8. @pikchiu: ma, nenea base o zis el ca isi mai da demisia in 5 minute, si a cam uitat. si-a retras cuvantu. eu am si zis, ca daca e sa iasa/iese lumea in strada, ma bag... ma rog, eu ii cam sustin... dar, nu cred ca putem schimba mare lucru.
    @deea: ok, Deea, noi oameni suntem de vina, asta am admis-o din prima, dar nu noi ne taiem asa din toate veniturile, si nu noi ne impunem impozitele astea uriase... pai astia maine-poimaine, imi iau bani ca stiu sa merg, sau, mai rau, ca respir. noi suntem deja obisnuiti cu mlastina, de asta inca unii se intreaba daca sa faca sau nu ceva. da'... vorba unui prieten:"ia mai da-i ma in pilaf pe toti astia!"

    RăspundețiȘtergere
  9. bay...crede-ma vorba prietenului tau e cea mai buna si cea mai de urmat chestie in momentele de fata...pt.k oricat de multe ori ai da cu banu' si ai arunca cu vina dintr-o parte in alta...tot nu ai face nimic! Astia suntem,astia sunt(aia mai mari si tari asa)...si asta e realitatea!

    RăspundețiȘtergere