joi, 24 decembrie 2009

Mosu' exista!:D:D:D

cat de greu trece timpu cand stii ca se va intampla ceva fain... m-am trezit la 9 azi, si ma intrebam cum o sa treaca 2 ore... ce trebuia sa fac sa treaca mai repede... de ce doua ore? pai, pentru ca pe la 11 se deschide posta aici la mine, si pe la 12-13 vine si dubita cu corespondenta. si eu am zis ca merg pe la 12. nu mai trecea timpu, m-am apucat de scos covoare, spalat, pus alte covoare, sters praf si alte treburi din astea... si tot era de-abia 11 si 11 minute. nu mai aveam rabdare, trebuia sa mai fac cate ceva... si nu aveam ce... ma rog, dau pe mtv, acolo niste pitipoance ce dansau... ok... butonam telecomanda si nu gaseam nici la tv ceva ca lumea... stiam ca trebuia sa ma gandesc si la altceva in afara de coletu de la Mosu'... ma gandeam ca va ajunge abia luni, cand nici macar nu sunt acasa. bun, ma mai invart, imi aduc aminte unde mi-am pus 3 in 1-le, si ii zic mamei sa mi-l faca si mie... il beau... nimic, frate, nu mai trecea timpu... deveneam un pic mai mult isterica, asa ca radeam de orice tampenie, si am inceput si sa o disper pe mama cu o multime de intrebari tampite. eee, cu ce altceva sa imi ocup timpu'? doamne, nu stiu cum a trecut timpu atata de greu, dar, pe cand se facuse timpu sa plec, se gasise mama sa imi dea cate ceva de facut... cred ca era ca raspuns la intrebarile mele... asa ca am ajuns sus la posta pe la 1 fara ceva... bun... imi ziceam ca probabil nici nu a ajuns... deschid usa, intru: "sar'na, a venit dubita?"... "da, a venit... a venit si un colet pentru tine..." in fata mea, normal, ca de fiecare data vreo 5 oameni, care nu stiu ce asteptau... "asteapta, te rog o secunda", "pai daca o venit coletu' stau aici si pana maine..."... of... zambeam ca o tampita, ca si acum, de altfel... aveam in mana coletu' si ziarele, sau invelitoarele de salam, cum le-ar zice Bubu, ca buna-mea are abonament la Libertatea;))... nu ies eu bine de acolo, o salut pe tanti postarita, si ii urez toate alea de Craciun, si plec. pe strada deja nu mai aveam rabdare... am sunat-o pe Simina, aa, pe Mosu l-am sunat, ca sa ii zic ca am cadou in mana, dar nu puteam intra in curte din cauza lui Black, care a sarit pe mine, din prima secunda cand am deschis poarta... intru inauntru si deschid repede cadou, si inauntru era tricou, un CD, o insigna, o scrisorica, si inca doua CD-uri... ce sa mai zic?... pe CD, normal, autograf... pur si simplu saream prin casa... am luat tricou pe mine, mi-am prins insigna pe pantaloni, am bagat cele trei CD-uri, sa vad ce era pe ele. am vazut o groaza de poze din camp-uri, si mi-am dat seama ca, de fapt, VDV, nu inseamna doar muzica, sau doar Despot/Danescu/Ciuplea/Pupe/Cezar, ci mai mult decat asta... inseamna distractie, prieteni, distractie... foarte tare!!!:D:D:D
Iti multumesc foarte tare Simina!!! Adica Mosule!!

2 comentarii:

  1. Ma bucur pentru tine. Eu mi-am luat un fular:D sunt deja legenda, la orice ocazie imi iau ba un fular, ba o esarfa:))
    Have fun! Sa te bucuri de cadouri!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. iubesc esarfele:X:X:X cam cate ai pana acuma?
    oricum iti multumesc frumos si la fel;)))

    RăspundețiȘtergere