joi, 31 decembrie 2009

bilant.

cateodata imi place sa ma uit in urma, sa vad ce am facut. imi plac amintirile, si cateodata uit sa mai ies din starea aia de depanat amintiri... oof... sa ma gandesc la ce a insemnat 2009... hmm... pai, in primu rand, trebuie sa spun ca 2008 a fost mult mai fain decat 2009. si 2009 a fost bestial:D:D doar din cateva puncte de vedere. in anu asta, am invatat sa fac bratari... si am consumat o gramada de energie si timp cu ele, dar mai ales, o gramada de ata... pe urma, in fiecare luna tineam alocatia, ca sa imi iau carti... si le-am luat... hmm... ce s-a mai intamplat?... a, da.. am facut 18 ani... asta nu e de bine, deci taiem de pe lista.... apoi, am inceput sa rad ca o idioata intr-una... mi-am facut mai multi prieteni... am incercat sa am incredere in unii oamenii... m-am distrat fain cu ei... am fost in prima, singura si ultima exursie cu clasa, la munte, si a fost "fenomental"... am dat de niste oameni foarte faini... si ca veni vorba de Fenomental, mi l-a si adus Mosu:D:D:D si nu numai... s-au mai intamplat zeci de chestii care m-au facut sa zambesc... si nu am mai incetat de atunci... parca am renuntat sa mai cred in vreo divinitate, care patroneaza de acolo de sus, de fapt sunt un pic confuza in privinta asta... iar in seara asta, merg la "petrecerea" de Anul Nou... mda... si mi-am citit acum 2 minute horoscopu desi e lucrarea "diavolului", dar l-am citit, si imi zicea sa am grija la cantitatea de alcool care o voi bea in seara asta... ok... o sa am grija, dar nu promit nimic...:)) ne vd(v)m la anu... paaaa:D:D:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu