miercuri, 24 iunie 2009

totusi... de ce?

Chiar asa, de ce?
De ce trebuie ca eu sa fiu reticenta de cele mai multe ori?
De ce trebuie ca eu sa ajung sa plac lucrurile despre care nici macar nu voiam sa aud?
De ce trebuie sa ajung obsedata de ele?
De ce trebuie pe urma sa fiu convinsa de toti, ca tot ce imi place e, de fapt, o mare tampenie?
De ce trebuie sa ajung sa imi cumpar o carte, pe care dupa ce am cititt-o ajung sa o urasc, doar pentru ca nu imi convine mie sfarsitul?
De ce imi plac mie desenele animate?
De ce imi place mie o anumita trupa?
De ce ar trebui sa te ascult?
De ce vrei sa imi patezi in gri prezentu?
De ce scriu eu asta?

Pentru ca ... asa sunt eu. Sssst! Sa nu incerci sa imi spui ca nu am scris ceva bine. Sa nu incerci sa imi schimbi parerile. Lasa-ma asa... te rog... lasa tot asa...

10 comentarii:

  1. daca vrei sa lasi tot asa,nu iti mai pune intrebari....lasa tot asa,iar atunci cand o sa te lovesti rau de tot sau cand o sa te bucuri in asa hal incat vei incepe sa plangi rau de tot....atunci poti sa incepi sa te intrebi...acum n-are rost!

    RăspundețiȘtergere
  2. m-am lovit deja, dar nu o sa ma vada nimeni prea curand saplang. nu imi place sa plang, mai bine imi bat chestiile mele de plus. mwersi pt sfat totusi.:D

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce ajungi sa iti placa filmele recomandate de mine???

    RăspundețiȘtergere
  4. auzi?
    tu faci cumva aluzie la mine???

    RăspundețiȘtergere
  5. ti`am zis ca mi`am rupt picioru`???


    nu.m-am uitat la arhiva si nu.
    Ma duc sa topai la Hara intr-un picior:d

    RăspundețiȘtergere
  6. WOW!!! mai incet Bubule! mai, cum sa fac aluzie la tine?cu ce anume? nu stiu daca te mai inteleg, Bubu....
    cum ai reusit sa iti rupi picioru? ca stiam ca nu te mai cateri in copaci... Cand vin aia de la Hara???

    RăspundețiȘtergere
  7. 1.Pai m`am gandit ca l`am jignit pe Despot.
    2.Am vrut sa sar de pe un pod in apa,noaptea,n-am vazut ca era un pilon acolo si m-am lipit de el.Momentan imi tarai picioru` stricat dupa mine.
    3.In seara asta canta Hara.
    4.Tu nu stii unde mi`am pus cheile??Ca fratemio asta m`o incuiat in casa si nu le gasesc..
    La dracu`...

    RăspundețiȘtergere
  8. ai vazut???
    m-am prins cum se lasa comentarii aici:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ba si ce fain e in poza crispatu` ala din twilight

    RăspundețiȘtergere
  10. bine, ma bucur ca iti place de crispat.
    nu am nicio idee unde iti sunt cheile...
    ce legatura are Despot cu ce am scris eu aici?

    RăspundețiȘtergere