duminică, 17 mai 2009

"traiasca" manelele!

Editia de anu asta a Eurovizionului mi s-a parut mai buna ca cea de anul trecut, piese bunicele, multe cantacioase, dar in primul rand am auzit ritmuri manelistice...mi-au placut totusi vreo 3 tari care aveau niste piese bune, acele tari sunt: Portugalia, Norvegia si Islanda. Dar am tupeul sa spun ca tara noatra a avut o proasta reprezentare, bine, probabil nici Blaxy nu faceau treaba buna acolo, insa sunt sigura ca facea Catalin, nu mi-a placut deloc de Elena... cel mai tare ma enervam aseara cand vedeam ca Turcia lua puncte, dupa parerea mea nici macar nu trebuia sa intre in finala, dar a intrat...saracutza fata, cat mai incerca ea sa cante, poate de asta a si luat puncte de la celelalte tari, si anume mila, sau cel putin asa imi place sa cred...sau mai era tara aia imposibil de tinut minte, cu un nume greoi, Azber-nu stiu cum, deci frate aia seamana cu o manea, stiu eu, pentru ca se auzea peste tot intr-o vara, deci chiar stiu, si am fost surprinsa, in cel mai urat mod ca o melodie ca aia chiar primea mai multe puncte ca noi!!! Eu zic, ca la anu sa ne reprezinte, nene, Gutza, ca ce naiba? lumea asta vrea: MANELE! Nu vom iesi noi pe primu loc, dar vom fi printre primele 10 tari... dar ma bucur totusi ca baiatu cu care tineam de la inceput a castigat!:D fratimiu era foarte neincrezator in el si imi zicea: uite-l tu pe ala ce iti place! da, dar ala ce imi place chiar a castigat! ma simt atat de bine! dar doar din punctu asta de vedere, pentru ca eu speram ca Islanda sa castige, de Romania nici nu mai discut, oricum nu mi-a placut piesa cu care plecase tanti asta sa ne reprezinte, insa mi-a mai placut si Moldova, mi-a placut de tanti aia ce dansa ca o nebuna si mai si canta, mi s-a parut foarte tare...ma rog, deci fratilor daca vreti sa castigam eu le propun compozitorilor sa se apuce de manele, cu toate ca le urasc!

4 comentarii:

  1. @valy: mersi mult si la fel iti urez si eu tie:D:D mai "treci pe la noi"...

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai bine cu intuitia;) si mie mi-a placut norvegianul, parea un pic abia aterizat de pe luna, dar era simpatic. Eu voiam bosnia pe primul dar vad ca au intrat in primii zece si-au luat si premiul pentru cea mai buna compozitie.
    Btw, am vazut-o pe Elena la cateva emisiuni recent...are asa o impresie buna despre ea! fantastic!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am mai deschis televizorul de ceva timp, deci nuu am de unde sa stiu de Elena, dar e chiar aiurea sa te lauzi cu locu 19, stiu ca dupa prima semifinala a sunat la nu stiu ce emisiune spunand ca toata lumea o considera cea mai sexy, si practic din secunda aia nu am mai vrut sa aud de ce scoate domnisorcia pe guritza...

    RăspundețiȘtergere