vineri, 1 mai 2009

black's birthday!

2 mai-petrecere-black
maine e 2 mai si e ziua lui Black! chiar daca ma musca mai tot timpul cand intru in curte si chiar daca nu ma prea asculta si vine la mine doar cand are chef sa fie mangaiat de cineva, eu tot il sarbatoresc! ce un rottweiller nu ar trebui sa isi serbeze ziua de nastere? o data in viata face si el 3 ani...doar ca nu stiu ce sa ii cumpar, mai bine imi iau eu inca o pereche de blugi, ca pe ultimele 4 mi le-a cam rupt...sau, ii iau un lant, nou deoarece a procedat la fel cum a procedat si cu pantalonii mei... sau doar ii aprind cateva lumanarele in castronul lui cu mancare... ma mai gandesc eu pana maine...
off the record: marti e cumva greva:-?

2 comentarii:

  1. asa se zice ?
    ca marti e greva? uhh,cat mi-ar placea :-" .ca asa scap de 5 ore de franca

    RăspundețiȘtergere
  2. ma, eu asa am auzit:-? acum sa vedem...din cate am inteles e greva si pe 13 si pe 21 luna asta...
    bine ai ajuns si tu pe blogu' meu "superb"!:)

    RăspundețiȘtergere