marți, 17 martie 2009

prieteni si la ce sunt ei buni

Nu stiu ce sa mai cred despre oameni... mai ales de cei din jurul meu... multa prefacatorie, multe minciuni, multi "oameni"...
Cum sa crezi in cineva care te minte intruna? Care incearca sa iti "deschida" ochii cu privire la multe alte persoane din juru' tau?
Nu credeam ca unii se pot preface atata timp, care ar fi finalitatea? Ma rog, ar trebui sa ii las sa fie ei asa cum sunt... anyway, nu se pot numi prieteni si nici macar cunostinte...

M-am saturat de niste unii, vorba lu' Badea, care se dau cei mai buni prieteni ai tai si pe urma se transforma in niste... ce sa mai zic?... asa iti sunt "prietenii"....

Un comentariu:

  1. da,adevarat...si eu m-am saturat de acei "oameni" mai ales dupa experienta urata prin care am trecut...de fapt,mai mult decat urata,dureroasa....dar totusi ceva e bine,acei "oameni" ne invata sa fim mai puternici si mai rezervati!

    RăspundețiȘtergere