marți, 24 martie 2009

...frustrare...

...da, sunt frustrata, mai mult sau mai putin... sunt putin enervata ca pot gasi niste comentarii pe diverse site-uri despre anumiti oameni din partea unora care habar nu au despre ce vorbesc... dar cred ca se trezesc dimineata, dupa ce au avut cosmaruri, si se apuca ei sa isi dea cu parerea despre niste oameni pe care nici nu ii cunosc, si nici macar nu au curajul sa le lase comentariile personal, adica pe site-urile oamenilor pe care ii critica...
oricine se poate lipsi de genul asta de persoane care nu au habar pe ce lume se afla...
mai plimbati-va pe undeva, mai persoanelor:), si spuneti voi altadata ce aveti de spus!

2 comentarii:

  1. esti frustrata pe un motiv bun...insa pe parcursul aventurilor mele,mi-am dat seama ca acesti oameni dornici de barfa si de a face rau nu se vor schimba niciodata.De ce?Un prieten mi-a spus bine o data "acei oameni nu cunosc si nu inteleg teremenul de a fi fericit si sunt gelosi pe altii care sunt mereu fericiti!"...
    ...pana la urma cred ca aceasta rautate,plictiseala sau ce o fi,a acelor persoane are legatura cu faptul ca au ramas cu sechele inn privinta dragostei si bucuriei sufletesti...Asadar,nu te mai enerva pe ei ci fi mandra ca tu ai ceva ce ei nu vor avea niciodata,fi mandra ca esti fericita...(aceasta lectie am invatat-o si eu de curand)

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc pentru comentariile pozitive pe care mi le lasi!!!

    RăspundețiȘtergere