sâmbătă, 21 martie 2015

Inspiraţie

Se spune că ideile faine vin când ai o oarecare stare de euforie. Meh. Am încercat să îmi notez o idee în momentul ăla euforic. Cam aşa sună: Aşa sunt eu. Scriu bine pentru mine, scriu foarte bine în timpul meu liber. Dar când sunt pusă să scriu pentru a demonstra că ştiu, o fac ca o retardată.
Aiurea, nu? Ştiu. Cred că am un pic de praf de Narcis undeva. Păi dacă şi în momente din astea uit de modestie, chiar o voi da în bară în cariera mea de scriitoare. Nu mă mai fac aşa ceva. Tre' să am puţin talent ca să duc scrisul meu la alt nivel. Aşa că până îmi trage talentu' o palmă zdravănă peste ochi, o să mă ocup de treburile casei. Fac ca în epoca de piatră. Îmi spăl hainele manual, cu dero automatic. Voi închide aragazul, ca să mă pun pe treabă. The hard Work. Cică în Banat nu se urează "serviciu uşor!". Da, am aflat aseară. La mine în Ardeal aşa e frumos să spui când un om merge la muncă. Aici nu se aplică. Cică uşurinţa asta nu are ce căuta într-o sintagmă în care se aduce vorba şi de muncă. Oh well... Rămân la treburile gospodăreşti o vreme.
Şi aşa mi-am amintit că tre' să mai şterg şi prafu'.

2 comentarii: