luni, 3 decembrie 2012

Dragă Moşule,

Bună! :D Hei, uite cum stă treaba. M-am gândit că ar trebui să-ţi trimit o scrisoare din când în când, cum ar veni: din an în Paşti. Ştiu că probabil nu vei avea vreme, că trebuia să-ţi dau un semn mai din timp, dar n-a fost să fie. Ştii ce vreau anu' ăsta? Fii atent. Nu-mi doresc nimic din atelierul tău colorat, poţi să cumperi ceva de pe drum. Vreau un ceva ce aş putea eu să fac cadou cuiva. Ştiu că sună aiurea, dar nu te enerva. Chiar nu prea mă pricep cu gestionarea banilor. Ştiu că-mi vei replica: da bine tu, pentru câini ai! Dar să ştii, moşule-ce-tânăr-eşti, că nu pariez de mult timp şi că nici măcar nu pot cataloga asta drept viciu. Nu sunt dependentă. Dar ştii tu cum e cu banii... E greu. Haide, mă, moşulică, adu-mi ceva ce aş putea da eu cuiva. Gen o carte, un boorcan de miere, un parfum - ăsta pentru tata. În rest, promit să mă las de toate chestiile pe care le fac acum. Deja la capitolul băuturi alcoolice am lăsat-o moaale de tot. Să ştii. Chiar sunt o fată cuminte. Moşule, cum mai stai cu durerea aia de spate? Sper că are Crăciuniţa grijă totală de tine. Da. Ştii ce ai putea să-mi aduci din atelier? cred că ai pe undeva nişte răbdare. Dintr-aia vreau. Multă. No, şi cam atât îmi doresc. Voi încerca la anu' să fiu mai cuminte, astfel încât să-mi pot permite să cer ceva şi pentru mine. Ceva material gen.
Să auzim numai de bine,
A ta Iuliana!
Muah!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu