sâmbătă, 13 august 2011

god damn it!!!

Ok. Pe AXN se difuzează sezonul 9 din Stagiarii, which is ultimu' şi asta mă cam foarte întristează. De ce? Nu ştiu, dar am nervi. Am început să îl reiau. Ca şi cu The Big Bang Theory. Again and again. Am încercat să văd How I Met Your Mother, daaaaar... neah. Sunt amuzanţi tipii, dar prefer să apară sezonul 5 din TBBT.
Oricum, ieri am redescoperit muzica Paraziţiilor. Am ascultat ce am ascultat. Se pare că muzica - a lor, cel puţin - instigă. Dacă nu erau oamenii ăştia poate nici nu aveam prea multă poftă de... citit. De căutat. Dacă nu era Viţa de Vie, pentru mine nu exista "formaţia vocal-instrumentală" Paraziţii. Stoooop. Iarăşi am deviat. Ideea e că după ce am ascultat vreo două albume, m-am enervat. Foarte tare. Voiam pur şi simplu să-i strâng pe toţi oamenii pe care nu-i sufăr, într-un loc, şi să le induc o oarecare stare de agonie. Pe urmă am dat play sezonului 3 din Scrubs. Şi m-am mai liniştit.
Trebuie să mă reorientez. Să caut muzică fără mesaj şi seriale jalnice (cum ar fi Modern Family).
În altă ordine de idei, după ce am văzut cum ar trebui să arate o conversaţie om - om, în epoca în care am marele noroc să respir, am realizat ceva super important: sunt proastă. Toate discuţiile purtate de mine sunt puerile şi fără sens. Nu pot vorbi cu termeni elevaţi. Nu pot vorbi despre nimic. Nu mai caut o persoană după o perioadă mai îndelungată în care nu ne-am vorbit, iar înainte de asta eram foarte buni prieteni. Sunt naşpa. Vreau să am prieteni, dar îmi doresc aşa tare să fiu lăsată în pace. Mă urăsc, mă urăsc, mă urăsc.
Mă voi reîntoarce la făcut brăţări, cântat o singură piesă, învăţată pentru o persoană super, restul melodiilor nu-mi mai par melodii. Şi da, voi suspina după Turk. Mult.


3 comentarii:

  1. Ioi :)) păi când vorbeşti cu cineva care-ţi era un prieten bun (şi încă îţi este), poţi vorbi în orice fel vrei tu, despre absolut orice vrei tu, contează să fii sinceră şi să nu încerci să pari altcineva decât eşti. Mie de multe ori mi se pare că cei care-mi vorbesc în termeni elevaţi, căutaţi, studiaţi, mă iau peste picior şi îi evit, nu mă simt bine într-o conversaţie cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi iarăşi vin să-ţi zic şi despre How I Met Your Mother cum că primele 4 sezoane sunt geniale (de la 5 devin seci şi penibili) şi te îndemn să le urmăreşti cu încredere. Deşi dacă ai văzut Friends o să observi multe împrumuturi de la ei la HIMYM.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţam! mă tot chinui cu primu' sezon... e destul de amuzant. adică drăguţ. mă uit doar că e Barney... şi cam atât. :) da' e ok serialu' :D

    RăspundețiȘtergere