duminică, 6 martie 2011

Dorinţe.

Pot să-mi doresc încă ceva? pot, pot, pot???... desiguuuur că pot. Că doar nu se îndeplineşte. Deci da, Iuliana, îţi poţi dori ce vrei tu. Ok, mersi, o să-mi doreeeeeessssc... ăăă... ce-ţi doreşti?... păi, o carte. Ok, ok, care-i aia?... Nu ştiu, dar am văzut că un nene, începe curăţenia de primăvară şi asta constă în dat cărţi moca, oamenilor care ştiu să citească şi care şi vor să citească. şi vreau şi eu să citesc... Bine, bine, dar, nu ai tu un raft cu cărţi aduse de acasă, pe care nu le-ai citit încă???? Ba da, doar că vreau tare mult cartea asta, înţelegi? Da' ce carte e? Of, se numeşte "C", şi nu ştiu exact despre ce e vorba în ea, doar că vreau pur şi simplu să văd cum e... adică, uită-te şi tu, are un titlu, care nu spune prea multe, deci, pun pariu că super interesantă. Mda, drăguţ motiv. Şi cartea Marea ai luat-o s-o citeşti, şi nu ai citit decât vreo 30 de pagini. Daaaaaa, ştiu!!! doar că mie-mi place mai mult muntele, de asta... plus că e cam plictisitoare. Cum spui tu. Îţi poţi dori orice. Bine mă, da' uite, că-mi doream să fiu prezentă în muzeul de artă cândva, şi am fost. Chiar profu' ne-a invitat. Nu ştiam că-ţi doreai asta... Da, îmi doream, voiam muuult de tot, şi s-a îndeplinit! Na bine, nu vrei tu să te apuci să faci ceva serios în timp ce-ţi doreşti asta??? m?... OOOOOFFFFF!!! Bine, fie. Mă uit la Friends atunci! Ha!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu