miercuri, 13 octombrie 2010

Alexandru Andrieş

Azi e o zi specială pentru iubitorii muzicii folk. E ziua lui Alexandru Andrieş.
Tare ciudat mi se pare faptul că, eu deşi sunt fană Ada Milea, nu am scris nimic, când a fost ziua ei. Ori nu-mi mai amintesc eu să fi scris. De asemenea, nu am scris nimic, nici pe 4 octombrie, legat de Florian Pittiş. Nici nu voiam. A fost un om, şi l-am pierdut. Să ne bucurăm, totuşi, de cei pe care ii mai avem încă. Ştiu, mulţi adolescenţi nu au auzit de oamenii mai sus menţionaţi, sau dacă au auzit, au rămas doar la stadiul ăla, nu i-au ascultat vreodată, şi încă venerează oameni ca Inna, Anna Lesko, Andreea Bălan sau Bănică sau, mai rău, Monica Columbeanu (ştiu, nu se ocupă cu muzica, da' nu e timpul pierdut).
Oricum, nimeni nu vorbeşte de oamenii care mai fac şi muzică bună, din care, cine vrea, cine poate, mai are câte ceva de învăţat. Aşa că, măcar pe net să circule vestea zilelor de naştere, a unor oameni faini.
Azi e o zi specială pentru iubitorii muzicii folk. E ziua lui Alexandru Andrieş.

2 comentarii:

  1. foarte putini asculta folk..
    nu stiu a insemana niste acorduri de chitara intr-un refugiu pe munte!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte putini, intr-adevar, dar dupa cum spune profu meu, gusturile nu se discuta si nici nu se impart cu restu' lumii, entru ca gusturile sunt ca persoana la care tii cel mai mult, si nimanui nu i-ar placea sa imparta persoana cu lumea;)))
    io zic asa: gusturile se educa!!! nicidecum nu e adevarata sintagma: gusturile nu se discuta. dar e bine ca nu asculta multa lume folk. asta o face speciala.

    RăspundețiȘtergere