duminică, 11 iulie 2010

weekend.

uooof. cel mai aiurea weekend din cate mi-au fost date sa traiesc. Datorita faptului ca am o bunica, aceasta bunica are o zi de nastere. care e pe 11 iulie. am plecat spre bunica-mea, care sta la o distanta de 33-35 de km de locu unde traiesc, sau macar incerc eu sa traiesc, si am plecat vineri seara pe la vreo 9 jumate seara, cu tatal vitreg al Alexandrei, si bineinteles si cu ea, spre locul cu princina. inghesuiti toti intr-un logan.eu, mama, tata, fratimiu, Aly si tac-su vitreg. ma rog, o alta prietena mi-a adus aminte ca tre' sa ajung sambata seara la un majorat de care uitasem complet....... am murit de nervi, pentru ca ma sunase inainte cu vreo 15 minute inainte sa plecam. am ajuns la bunica-mea pe la vreo10 jumate seara. am stat acolo cu ai mei, da' m-au plictisit cu jocul din telecomanda al bunicului meu, asa ca m-am hotarat sa merg intr-o alta camera, si sa citesc Quijote... am adormit, si m-am trezit abia pe la vreo 10 dimineata, cand am fost vizitata de Aly... si ea mi-a spus ca ma cam lasa singura, ca ea tre' sa plece in Niedoara (Hunedoara, regionalism de Hasdau), ca ii ziua lu varu-su Ovidiu. si m-a intrebat daca nu merg si eu cu ea, ca stia ca tre' sa fiu si io la tipa aia la majorat. si am zis da. la vreo 2 am plecat de la buna-mea cu promisiunea ca ma intorc. la majoratu' tipei, mi-am dat seama cat pot fi de demodata, si de plictisitoare, si toate alea, ce tind spre starea de "baba". de ce? pai, pentru ca nu imi placea muzica... adica, era muzica din asta, ce se asculta de obicei in cluburi si discoteci... da' nu puteam sa ma simt io bine pe muzica aia... si faceam crize... nu conteaza, noaptea a trecut cam foarte greu, noroc ca era Oana, vara-mea acolo, si nu m-a lasat sa mor... dimineata, m-am dus la vara-mea, unde am dormit, dupa ce am stat io sa pozez rasaritu de soare, care nu mai rasarea, facea figuri, si pe la 12 jumate, m-am trezit, si o asteptam pe Alexandra sa vina si sa plecam naibii de acolo... si inca vreo 2 ore pe drum, pana la buna-mea, ca sa plec la putin timp dupa... am ajuns acasa pe la vreo 6, nu mai eram in stare de nimic. mi-am dat seama ca luni, adica maine, tre' sa imi fac niste analize... da, nu ma asteptam la analizele astea.. da' trebe, no, daca ii musai, apai ii musai... si niste poze, si niste chestii pe la liceu... si, nici nu imi planuisem bine, cum o sa fie ziua de luni, ca o venit Oana la mine:D:D:D am lenevit cu ea, pana mai inainte...aa, da, si tata vine sa ma intrebe ce prefer, o doina sau o balada? si eu, ce?!?! iar el era cu chitara lu fratimiu, si o inceput sa zdringhi-zdringhi la ea, mai-mai ca rupea niste corzile... compozitie proprie, ce mai...
maine, adica luni, o sa o vad pe Deea, si sper sa mai tina legatura cu mine si dupa... am motivele mele:)))
mi-e foarte sooooooooomn.

5 comentarii:

  1. Da` ce zile pline-ai avut! eu am "finishat" cu inscrierea la facultate..finally, pe 18 cica cel tarziu dau rezultatele (la mine):))

    RăspundețiȘtergere
  2. vaai, io numai pe 19 merg sa ma inscriu. multa bafta, hei!

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa..ma gandeam asa sa iti zic ca plec in Filipine :))..sau in Pakistan...si ca nu o sa ma mai vezi never ever in viata ta!
    Bay,amice,esti nebuna?Care sunt motivele alea...hai,hai...scuipa tot..si nu mai dormii atata ca nu face bine la sanatate :P :)):))

    RăspundețiȘtergere
  4. promit sa nu mai dorm atata...
    pai unu din motive, e asta: nu ma pricep sa stau de vorba cu oameni noi... ma pierd repede, dupa cum ai vazut. si ma asteptam sa fii altfel, gen, tipa din Bucuresti cu otzara fitze, ceea ce nu e asa. chiar am prins drag de tine:D:D chiar si Oanei i-ai facut o impresie buna de tot (Oana fiind tipa cu intrebariile alea multe;)))
    data viitoare o sa am multa energie, promit:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @bobo: :)):)):)) bay ma bucur ca am lasat o impresie buna,de obicei pe la mine pe aici las cea mai proasta impresie...adica asta e chestia,yo pe la mine pe acasa sunt destul de ratata ca n-am fite,figuri si nu ma preocupa nu stiu ce chestii...dar I don't give a fuck...iubesc mai mult lumea de prin alte parti decat lumea din Buc!
    ...data viitoare facem haooos :D:D

    RăspundețiȘtergere