vineri, 19 februarie 2010

piesa noua.

hei! piesa noua de care am pomenit, deocamdata se numeste "Chinezu", si se pare ca e deja inregistrata, din cate am inteles...
eu, sincer, de abia astept albumu', cu toate ca numele, nu ma facea sa cred ca o sa sune mai fain decat a sunat, pardon, decat suna "Egon". dupa mine, Egon, e cel mai bun album al lor. oricum fiecare piesa de pe oricare album, suna foarte bine, insa ma refer strict la Egon comparativ cu muzica actuala, si fiind cel mai recent, poate de asta mi se pare si cel mai bun. da' acuma, daca citeste Bubu, o sa spuna, iar, ca sunt obsedata de vdv, la modul cel mai serios.... na, eu ce sa fac acuma? ii singuru lucru care chiar imi place, si pe urma Best ed... recunosc, sunt exasperanta, mai ales in privinta lui Ed de care i-am zis de mii de ori, si cu toate astea, nu s-a uitat la nici un episod. nasol, nu o sa pot fi un om care sa faca publicitate unei chestii cu succes... la naiba, m-am indepartat de subiect. am un filmulet, filmat de Zguby, daca nu ma insel...
aa, si poate recunoasteti pe cineva pe acolo...

\
stiu ca "varza" a murit... asta e... nu o sa imi dau cu parerea despre mesajul piesei, da' e foarte aiurea ca nu mai e printre noi... daca pot spune asa. sper ca o inlocuiesc in playlist cu ceva si mai si.

5 comentarii:

  1. =))=))....imi place ca scri depsre noua piesa VdV...mie la inceput nu mi-a placut,respectiv la Pitesti...insa cand am mai ascultat-o o data pot sa zic ca e ok!
    si...."Varza" nu a murit,da,nu mai este cantata in concerte...insa va ramane intotdeauna VIE pt.mine cel putin :P:P

    RăspundețiȘtergere
  2. da' pe cine sa recunoastem?ca yo sunt blonda nu m-am prins la faza asta :P

    RăspundețiȘtergere
  3. fix pe tine, adica, mie mi-ai ssarit in ochi.;))
    mie mi-a placut piesa de la inceput, lucru care nu mi se intampla foarte des.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @bobo:aaa....yo?Din cauza tigarii m-ai ochit iti zic yo...:):))
    ..mah mie nu prea,de la inceput...singura partea care mi-a placut de cand am auzit-o a fost partea aia calma din piesa,cu chitara....cand zici ca e Despot zombie :)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu daca din cauza tigarii, am tendinta sa ma uit la oamenii din primu rand... nu stiu de ce... piesa suna fain... de abia astept albumu:D:D:D

    RăspundețiȘtergere