miercuri, 14 octombrie 2009

12.

au trecut 12 zile de cand nu am mai scris ceva. pe blog. adevarul e ca nu am mai stat sa mai scriu ce gandesc sau ce fac, pentru ca, teoretic, m-am pus pe invatat, insa practic, pierd timpu' in casa unei vecine cu inca vreo 15 "copii", jucand carti. si nu orice fel de carti, ci septica.tot incerc sa ma conving ca ar trebui sa termin cu vizitele, care se prelungesc pana la ore destul de tarzii in noapte, iar in timpul in care imi pierd timpul si nervii cu trisorii cu care joc, as putea sa invat. dar nu pot!!! pur si simplu imi iau caietu de mate, ma uit peste exercitii, incerc sa le fac si eu, insa adorm. nu pot asa. am incercat cu de toate, ma refer la cafele si chestii care sa ma tina cat de cat treaza. nimic nu functioneaza. incerc sa citesc, dar ma enerveaza prea tare personajele, doar cele ale lui Caragiale ma fac sa zambesc. nimic nu functioneaza.
da nu-i bai, ca gasesc eu o modalitate sa fac sa treaca.:)

4 comentarii:

  1. Eu am alta problema. Nu adorm. Deloc. La pastile am renuntat prin august. N-am mai luat un sedocalm deci..de aproape doua luni. La cafea si la energizante nu pot sa renunt, dar, desi organismul meu se obisnuise cu melange-ul si puteam sa adorm fara mare efort, acum nu pot sa inchid un ochi.

    Iti urez succes:)) sper sa am si eu :">

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm, nici eu nu puteam dormi, dar asta se intampla in vara, da' mi-a trecut asa, dintr-o data... si eu iti urez succes, ca stiu cum e sa nu poti dormi, da' eu am rezolvat multe probleme, asa peste noapte... facea m si ceva util;))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu te forta sa inveti..o sa te trezesti intr-o dimineata cu cheful de a invata si de a face ceva pentru scoala...adica,pe bune,eu am descoperit o noua tactica,cu cat ma fortez mai mult sa fac ceva,cu atat e mai naspa...asa ca,du-te in continuare si joaca carti,fa-ti de cap,ca o sa vina invatatu' de la sine!

    RăspundețiȘtergere
  4. @deea: sa speram ca ai dreptate!!! si sa stii ca iti urmez sfatu de pe acum, numa' ca nu ar trebui sa afle ai mei, ca ei stiu ca io inca mai invat...:-$

    RăspundețiȘtergere