marți, 15 septembrie 2009

un inceput de sfarsit

am inceput scoala, ceea ce ma bucura, pentru ca mi-a fost dor de unii colegi de clasa, mi-a fost dor de unii profesori... unii:D doar ca nu sunt atat de fericita pe cat ar trebui sa fiu, si asta pentru ca anu asta, termin cu tot. cel putin cu tot ce tine de liceu. nici macar nu ma gandeam ca o sa imi para rau daca voi termina scoala. cand eram la gradinita, obisnuiam sa ma visez adolescenta, la liceu. ooof, ce vremuri. am intrat la scoala pe urma, asta dupa ce am reusit cu greu sa ies din camera de jucarii de la gradinita, in care ramasesem blocata. la scoala nu prea imi placea. si voiam sa termin cu scoala cat mai repede. acum, nu mai vreau asta, ba chiar deloc. nu imi place sa ma gandesc ca la anu pe vreamea asta nu o sa mai merg la inceputu anului scolar si nu o sa ma mai intalnesc cu anumiti colegi. la anu', pe vremea asta, probabil voi fi in cautare de camere de camin, sau apartament... nu, mai bine la camin... nu vreau sa dau Bac-u' in halu in care vor astia acuma... nu vreau sa trebuiasca sa ma descurc singura, ca io ma ratacesc si la mine in casa, asta nu inseamna ca am o casa mare, din contra, e micuta.
sper ca anu asta sa fie cel mai lung an de scoala, si sper sa nu mai am parte de barfitoare in juru meu, stiti cliseele alea manelistice: ma vorbesc unii pe la spate, pentru ca sunt invidiosi.
ma roog, noi sa fim sanatosi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu