miercuri, 5 august 2009

...,,,...

Toata lumea ma intreaba: "ce vrei sa iti iau de ziua ta?", iar eu, ca o modesta ce sunt, le raspund asa: "Stii, de fapt nu m-am gandit la asta si, oricum, nu am nevoie de nimic..." dar ma tot gandeam... de ce sa imi ia fiecare ceva? nu e mai bine daca mi-ar da ceva? pentru ca eu sunt construita pe sistemu "plateste cu aceeasi moneda" si pe inca unul si mai important : "mai bine sa fie bine decat sa fie rau"... ie, asta de la Badea o stiu, ma roog, nu conteaza asta... voiam sa spun ca, serios acum, nu as ramane falita, daca fiecare imi ia ceva de ziua mea?
anyway, de ceva vreme ma tot uit la filmuletele lui Shane Dawson pe iutub si ma binedispun tot timpu, ba chiar ma face sa uit de toata prostia numita "majorat"... e super amuzant si eu zic ca ar trebui sa il vedetei, mai ales daca nu va place twilight, are niste filmulete in care parodiaza si twilight si new moon cu una Brittany... uitati-va!!! e "demential"!!!!

5 comentarii:

  1. hai k dak parodiaza twilight...ma uit :P:P...La Multi Ani bah,pentru cand o fi...si yo o sa ajung la ziua ta,cu intarziere :P:P....da' ajung asta conteaza...

    RăspundețiȘtergere
  2. ioi, numa sa ma anunti pe cand, ca nu prea am timp acuma... sa mai intri pe mess

    RăspundețiȘtergere
  3. ioi,da' stai calma ca mai e ceva pana ajung....normal ca te anunnt,n-am sa vin pe nepusa' masa....cu toate ca de obicei asta fac....vezi?De-aia unii ma urasc :)):))...dar unii ma si iubesc :D

    RăspundețiȘtergere
  4. hei, absento:)) la multi ani! nu stiu cand o sa mai intrii pe blog si n-am vrut sa scap momentul:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @deea: ma intreb oare ce accent ai avea daca ai zice cu voce tare "ioi":-? deci, nu ajungi in 15... nu-i bai, compensam:D
    @sunetu': nu sunt chiar atat de absenta, mai tot timpu verific blogu, cel putin o data la 2 zile... multzam fain de urare:D

    RăspundețiȘtergere