marți, 1 decembrie 2009

:D:D:D

am vazut si filmu' "weekend cu mama", si chiar mi se pare un film bun, insa nu imi schimb parerea despre Cristina, care nu trebuia sa moara. Pacat ca am vazut filmu cu o prietena, pentru ca nu m-am putut exprima, bine, si daca as fi fost singura, nu ma puteam;)) ma-sa lu Cristina nu trebuia sa se intoarca, sau daca se intorcea, trebuia sa o lase pe Cris in pace, si asa nu era Andreea vanduta, si nici Cris moarta.
am mai vazut un film weekendu' asta, si anume "New moon"... foarte fain si ala, numa ca astept versiunea dvdrip, pentru ca io am vazut filmu' versiunea cam, si nu se vede prea fain... chiar deloc... daca ar da si astia aici filme faine, premierele, sincer m-as duce si io la film, dar pt ca nu pot, nenorocitii, le iau de pe net, cum am zis si in postarea trecuta, sunt o nenorocita!!! da' nu ma duc io in alte orase pentru un film, daca as avea masina, daca as fi facut scoala de soferi, poate imi permiteam, dar nu. nu detin asa ceva.
deci da. am vazut in weekendu' asta doua filme faine, new moon si weekend cu mama. urmeaza sa ma uit din nou la milionari de weekend... si zodiacu a avut dreptate, chiar ca am facut infuzie cu cultura, ma rog e relativa treaba, am citit, am vazut filme, si am mai si invatat doua formule la mate... great!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu