joi, 22 martie 2012

le primăvară


Stau pe balcon şi încerc să fur net. Ca tot românu', de altfel. Reuşesc. Astăzi e una din zilele alea în care-ţi poţi spune: man, mă simt bine, man!  Sunt cam limitate în calendarul meu, să-l numim calendarul Iulianei. Dar, ziua de azi ar trebui însemnată în le calendar, am tânjit după o plimbare, am primit-o, am tânjit după tine, soare, am primit şi asta. Era o piesă a unora byron, Mă simt minunat, tocmai m-am întors din oraş.... aş! Să stai pe malul, cum se spune în graiul bănăţean, Begheului, e cel mai super lucru din lume. Doar stai şi te minunezi. Laşi soarele-soare să te încălzească, cumva orbeşti, ori de la lumina lui, ori de la reflexia lui în Bega. Mi-aş fi dorit să fac un anume lucru, dar... erau martori. Nu-i nimic, va veni şi vremea aia. Mmm, cel mai şi cel mai tare îmi doresc să se deschidă "sub podul". Atunci îi atunci.  Atunci tacâmul va fi complet. Atunci se vor întâmpla lucruri, am eu o presimţire. Şi pe lângă presimţire mai am şi o ojă verde. E cea mai minunată! Totul e minunat. Nimic nu mă bucură mai mult decât faptul că, pentru câteva minute, am stat lângă un nene, care e super. Şi ştie asta! Cum că e super... 

2 comentarii: